Pagina's

vrijdag 10 mei 2013

He he.... eindelijk foto's!!

Hoi hoi allemaal!!

Na een lange periode (voor mijn doen) heb ik hier eindelijk weer eens een berichtje voor jullie!!

Zoals de meesten wel weten ben ik de afgelopen tijd druk geweest met het "verbouwen" van mijn hobbykamer. Ook hebben we de hele bovenverdieping voorzien van laminaat. Een behoorlijke klus, maar het is zo goed als klaar! 
Op de foto's kunnen jullie zien dat het ook écht wel nodig was.... Ik besef heel goed wat een luxe het is dat ik een eigen kamertje heb. En ik ben daar ook héél erg blij mee! Maar in al de jaren dat ik daar al zit heb ik zoveel verzameld! En sinds ik demonstratrice geworden ben komt er alleen maar meer bij, haha!

Ik heb van alle foto's een aantal collages gemaakt, anders worden het wel heel erg veel foto's....
(Als je op de foto collage klikt wordt de foto groter)

Ok, hier dan de eerste, zo was het:

Hoewel ik van velen van jullie al gehoord heb dat het vrij "normaal" is als het zo'n bende is, whahahaa. Maar dit is toch echt wel erg??? En de muren zijn hier nog zo prachtig geel :-)

Toen werd het tijd om al die spullen uit de kamer te krijgen... nog een hele klus!
Maar zoals je kunt zien is het wel gelukt:

Daarna begon het vernieuwen, nieuw vloertje, nieuw behangetje en, nieuwe kasten!
Met dank aan mijn lieve schoonmoeder, die super geholpen heeft!!

Gelukkig levert Ikea goede handleidingen bij de meubels :-)


Het is een klein kamertje, aan de rechterkant staan dus de kast met schuifdeuren, daarnaast een ladekastje waar mijn Big Shot op staat. Aan de linkerkant hebben we blauw (het lijkt wel bermuda bay, LOL) behang gedaan. Aan de andere kant gewoon wit. Aan de linkerkant staat mijn nieuwe, lekker grote bureau. Daar staat nu ook mijn computer, daarnaast staat nog een klein ladekastje waar de printer op staat.
En dan krijg je ongeveer dit:


En ondertussen is er zelfs al weer iets veranderd, want de kleine houten vakjes links op mijn bureau zijn vandaag vervangen door nog een smal wit kastje met plankjes.

Nou, ik hoop dat jullie een beetje idee gekregen hebben van mijn nieuwe kamer. Ik ben er in elk geval superblij mee! Het is helemaal geworden zoals ik het voor ogen had. Nu de laatste dingen nog in de kast en dan kan ik weer volop freubelen!

Bedankt voor het kijken!

Lieve groetjes en:


24 opmerkingen:

  1. Wat is het mooi geworden! Heel veel plezier gewenst in je nieuwe kamertje!

    lieve groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna, nou jij kan je weer lekker uitleven zeg. Wat een prachtkamer en een hoop spullen (al haha).
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je werkplekkie mooi geworden!!!!!!!! Die ponsen zo voor de grijp, geweldig. Nu regelmatig wat weg doen anders kunnen al die nieuwe stempels en ponsen die uitkomen er niet bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er weer super uit, en mooi kleurtje blauw... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It's looking lovely, I bet you will be so happy in there, I wonder how long it will take for a mess to happen?
    After mine was done it seems I always work in a 10 x 10 space tee hee and spend a long time cleaning it all again! Thanks for sharing x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, Erna!
    Ik kom graag een keertje "live" kijken!
    Je hebt het echt mooi voor elkaar met je kasten en zo!
    Super!
    Veel plezier!
    ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great craft room Erna. I am so jealous :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een luxe zo'n kamer, om jaloers op te worden! Heel veel freubelplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig geworden hoor,mijn kamertje bestaat ook uit allemaal Ikea kasten en spulletjes...ideal!
    Heel veel knutsel /stempel plezier in je nieuwe kamer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er strak uit Erna! Daar kun je heerlijk wat knutseluurtjes vertoeven. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Erna,
    dat ziet er super uit! Heerlijk een eigen kamer! En al je spullen zo mooi geordend! Wat zullen w e weer veel mooie dingen gaan zien!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er goed uit Erna! Veel hobbyplezier in deze kamer!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vergeleken met hoe het nu is, was het echt een zooitje ja... haha! Maar het is echt suuuper mooi geworden, daar kun je niet anders dan trots op zijn. En wat een hoop spulletjes heb je... jaloers! Echt heel mooi geworden. Nu lekker aan de knutsel :)
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je nieuwe wegkruiste, geniet ervan. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ziet er parchig ui t! top hoor ! daar zal veel inspiratie vloeien, dus ook leuke werkjes, veel plezier
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Erna wat is je hobbykamer supermooi geworden, kost wel eventjes veel werk maar daar krijg je dan ook wel iets prachtigs voor terug.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er super uit Erna, lekker fris en overzichtelijk zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk geworden Erna. Veel plezier in je vernieuwde kamer.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow! Fabulous space...lucky you! Am jealous! Want one too!! :O) Lucy x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh Erna wat ziet dat er gaaf uit zo, daar zal je vast heel wat gezellige creatieve uurtjes beleven!

    En ik zag zowaar iets wat ik herkende op de foto ;-).

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supermooi, fris en opgeruimd. Veel plezier er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een ontzettend mooie hobbykamer is het geworden Erna.
    En dat in zo'n korte tijd al helemaal klaar.
    Hard gewerkt!!!
    Geniet ervan.

    Groetjes Wil Penson

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!