Pagina's

woensdag 29 mei 2013

KleurenkaartTeam: Zwart/Wit

Het is al weer even geleden dat ik mee deed met het Kleurenkaartteam van Martina's kaartjes. Maar nu had ik weer tijd en heb ik een kaartje gemaakt. De kleuren voor deze keer zijn zwart/wit. Best lastig maar toch leuk om mee te stoeien. Ik zag deze sketch van Mojo Monday en wist dat ik die wel kon gebruiken. Nu had ik ook voor moederdag van Sharon een rolletje met heel mooi lint gekregen en ze had ook gevraagd of ik dat lint wilde gebruiken op een kaartje. Nou, dat kwam nu goed uit!

Dit is mijn kaartje:

Ik heb design papier van SU gebruikt. En van het lint heb ik de vlaggetjes geknipt die aan de rechterkant bevestigd zijn. De witte bloem heb ik van filterpapier gemaakt. Hoe je deze bloem maakt kun je hier zien. Echt super makkelijk!

Door twee maten framelits tegelijk te stansen kreeg ik het zwarte randje dat ik met dimensionals opgeplakt heb. Ik ben tevreden en Sharon vond het erg leuk dat ik haar lintjes gebruikt heb!

Dit is de sketch van Mojo Monday:


Ik hoop vandaag nog bij de andere deelnemers van het KKT te gaan kijken!
Voor nu: lieve groetjes en:

27 opmerkingen:

  1. Hey Erna,

    Blij te lezen dat er nog mensen zijn die niet zo vertrouwd zijn met zwart/wit...
    Toch een leuke kaart gemaakt... Mooie tekststempel!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje is dit zeg. Heel erg leuk. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele leuke kaart werd het ! mooi gedaan, je ziet, dingen die je misschien weer in de kast had laten liggen, worden nu 'geactiveerd' =)
    blij met je deelname en tot de volgende,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, zeg! Vind je tekststempel erg mooi en je bloem is helemaal leuk.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje. Ik ben gek van Zwart wit, en deze is zo lekker strak, helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een zeer knappe stijlvolle kaart!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoe je alles gemaakt hebt in de kleuren. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is echt een leuk kaartje geworden en de schets past er echt heel goed bij. Leuke combi heb je gebruikt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,
    Wat een mooie en stijlvolle kaart met de kleuren zwart en wit voor vandaag. Mooi gedaan.
    Ik ga nog even naar de anderen van het KKT.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig leuk kaartje Erna, de tekst vind ik helemaal super...en ook een mooi sketch....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie uitwerking Erna, stijlvol kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Erna,
    wat een leuke kaart! Heel mooi met dat frame. Heb ook zoiets klaar liggen, maar was het net niet....Toen maar een ander frame gebruikt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart in de kleuren Zwart - Wit.
    Zijn niet de makelijkste kleuren maar jij hebt er iets moois van gemaakt.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad, zeer mooi. Stijlvolle kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een heel lief kaartje met mooie bloem .
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart in het zwart/wit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie stijlvolle kaart
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kaart, Erna!
    En wat een prachtige tekst!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kaartje Erna, ik vind hem heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg mooi, in zwart-wit maar absoluut niet saai.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind het een heel mooi, lief kaartje!

    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart zeg. Lekker rustig.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De kleuren zwart wit vind ik normaal niet heel erg mooi maar dit kaartje is heel mooi!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een heel mooi kaartje in het zwart-wit.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart met een hele mooie tekst!
    Groetjes en fijne avond, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Erna,
    Superleuke kaart heb je gemaakt, leuke tekst, mooi frame en leuk die vlaggetjes aan de zijkant..groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik kom als laatste binnendruppelen. Ik vind hem heel apart.bijzonder mooi gedaan. Groetjes Miranda Mols

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!