Pagina's

zondag 26 mei 2013

serie kaartjes

Hoi hoi!

Al een tijdje liep ik met de gedachte eens een serie kaartjes te maken. Soms kom je een situatie tegen waarvan je denkt: "daar moet ik een kaartje heen sturen". Maar op dat moment heb ik dan geen tijd om een passend kaartje te maken en dan blijft het vaak liggen. En dat vind ik jammer.
Want ik stuur ook graag kaartjes maar vind niet altijd een geschikt exemplaar tussen mijn voorraadje.

Laatst zag ik een serie kaartjes bij Anne-Marie en toen werd ik weer herinnerd aan mijn eigen voornemen. Vorige week had ik eindelijk gelegenheid om wat meer te stempelen en heb ik een kleine serie gemaakt. Met het idee van Anne-Marie in mijn hoofd heb ik deze serie gemaakt.


Erg leuk om te doen en ik ben ook nog tevreden over het resultaat!

Nog een leuk nieuwtje: Al heel lang wilde ik een eigen watermerk om te gebruiken op mijn foto's. Maar digibeet die ik ben... (nee, de layout van mijn blog heb ik ook niet zelf gemaakt, LOL) lukte het mij niet om zelf een watermerk te fabriceren. 
Nu heeft Chantal voor mij dit watermerk gemaakt en ik ben er SUPERblij mee!! Lieve Chantal, nogmaals bedankt!!! Neem ook eens een kijkje op het blog van Chantal, ze maakt prachtige kaartjes!!

Nou dat was het weer voor vandaag, lieve groetjes en:


8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten, Erna!
    Mooi met dat "ton sur ton"!
    Love them!
    En je watermerk is ook prachtig! (zou ik ook wel willen...)

    Fijne avond nog!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke set is het geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke serie kaartjes en met een tekst die je voor meerdere gelegenheden kunt gebruiken! Mooi hoor :)
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige serie kaartjes Erna, ik vind ze supermooi. En wat heeft Chantal een prachtig watermerk voor je gemaakt, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaaaf dat setje!
    Wat heeft Chantal een mooi watermerk voor je gemaakt.
    Heeft ze stiekem ook al MDS?
    Ben wel benieuwd hoe jij je watermerk nu op je foto's zet. Want volgens mij doe ik het veel te moeilijk. ;-)

    groetjes van Caro x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige set kaarten. Mooie stempelset ook.Groetjes,
    Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke set kaartjes Erna, heb ik nou ook altijd dat ik geen kaartje beschikbaar heb op het moment dat je ze nodig hebt.

    Wow, wat mooi zo'n watermerk! Goed gedaan hoor Chantal, waar vind ik haar winkeltje ;-)

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!