Pagina's

vrijdag 31 mei 2013

SU-per Challenge #8

Hoi allemaal!

Ik ben momenteel erg druk met een aantal dingen, zo druk dat ik geen eens tijd had om het nieuwe kaartje van de SU-per challenge te plaatsen op mijn blog.

Maar hier is ie dan:

Paper: Pink Pirouette, Whisper White, Chocolate Chip
Ink: Sahara Sand, Chocolate Chip
Stamps: En Francais, Oh Hello
Acc: delicate designs embossing folder, pinwheel sizzlits, basic jewels

Deze keer is het een sketch (die ik nogal vrij vertaald heb...) Ik hoop dat jullie ook weer meedoen! Ga even kijken op het blog naar wat de andere teamleden gemaakt hebben. 

Ik hoop snel weer wat meer van me te laten horen, en ik wens jullie alvast een fijn weekend!!

Lieve groetjes en:


1 opmerking:

  1. Wauw wat is die mooi Erna, ik vind hem helemaal prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!