Pagina's

donderdag 2 mei 2013

SU-per Challenges #6

Hoi hoi!

Deze week is een beetje druk bij ons. Ik had gepland om deze week mijn hobbykamer helemaal op te knappen, dwz, nieuw laminaat en een nieuw behangetje. Daarvoor moest natuurlijk de hele kamer leeg. Vorige week bedacht Jacco dat we wel gelijk de hele bovenverdieping van nieuw laminaat konden voorzien, dus dat is in gang gezet. Deze week zijn we dus druk bezig met alles leeg halen. Vandaag hebben we alle oude vloerbedekking er uit gehaald en naar de stort gebracht. Morgen wordt het laminaat gelegd. Een hele klus!! En dan te bedenken dat ik komende zaterdag nog een dag gepland heb met mijn Team, haha. Goede planning! Gelukkig kunnen we dat beneden houden en heb ik de hoognodige stempelspullen tijdelijk beneden in de kamer neergezet. Ik heb natuurlijk foto's gemaakt van hoe het was, en zal ook zeker foto's maken als het klaar is. Deze verschijnen dan t.z.t. op mijn blog. 

Tussendoor had ik nog even tijd om een kaartje te maken voor de nieuwe challenge van ons SU-per Challenges blog. De 6e uitdaging alweer! Het is deze keer een thema geworden en dat is "zeg het met bloemen". Nou daar kun je veel kanten mee op toch? Ik hoop dat jullie even een kijkje gaan nemen daar en ook lekker meedoen met de uitdaging! 

Dit is mijn kaartje geworden:

Paper: Whisper White, Pink Pirouette, Chocolate Chip
Ink: Chocolate Chip, Pink Pirouette
Stamps: Secret Garden, Curly Cute, En Francais
Acc: Pearls, Elegant Lines Embossing Folder, Scallop Border Punch, Ribbon, Twine


Het is een kaartje geworden voor een collega die 12,5 jaar in dienst is. Ik hoop dat hij in de smaak valt :-)

Dat was het voorlopig weer, tot gauw, lieve groetjes en:|


7 opmerkingen:

  1. Prachtige kleuren heb je voor dit kaartje gebruikt. Het is een stijlvol geheel geworden. groet Mariëtte
    p.s. succes met je hobbykamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje, ik vind de kleurencombi ontzettend mooi.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart. Rustige kleurencombi. Fraai hoor.
    Freubelgroetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Erna, altijd handig die schoolvakanties hè...Succes met opknappen van de bovenverdieping en je hobbykamer.
    Prachtig kaartje heb je er weer van gemaakt. Ben me helemaal aan het uitleven met mijn nieuwe stempelset, zet ik binnenkort op mijn blog.
    Fijn weekend en groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erna, nou ik zou er in ieder geval heel blij mee zijn ... wat een mooie kaart! Ik weet zeker dat je collega er ook zo over denkt. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel stijlvol dit kaartje in mooie kleuren. Ben benieuwd naar je foto's straks van je hobbykamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeer mooie kaart met alles erop en eraan. Die laagjes van de bloemen zijn echt leuk, zeker met het pareltje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!