Pagina's

donderdag 16 mei 2013

SU-per Challenges #7

Hoi hoi allemaal!

Vandaag is het alweer tijd voor onze 7e challenge! Leuk om te merken dat jullie meedoen met onze challenge! Deze week hebben we een kleuren challenge voor jullie en dat is:


Een zwart/wit kaart en daarbij mag je één kleur naar keuze gebruiken! 
Ik heb vandaag gekozen voor Lucky Limeade. Een mooie sprekende kleur groen vind ik zelf. Ik heb de ondergrond geëmbost met de honeycomb embossingfolder. De bloem is gestempeld met de set Secret Garden. En dit is mijn kaartje geworden:

Paper: Whisper White, Basic Black, Lucky Limeade
Ink: Basic Black, Lucky Limeade
Stamps: Secret Garden, Elementary Elegance (retired), Distressed Dots
Acc: Honeycomb embossingfolder, secret garden framelits


Ik hoop dat jullie dit een leuke uitdaging vinden en ook weer meedoen!

Ga in ieder geval even kijken op het BLOG, daar kun je ook de bijdragen van de andere teamleden vinden! 

Lieve groetjes en:


7 opmerkingen:

  1. SU-per leuk kaartje heb je gemaakt! Echt een mooie kleur vind ik dat ook :)
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge en jouw kaart vind ik top!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna,
    wat een mooi kaartje heb je gemaakt. Mooie voorbeeldkart en erg leuk challenge!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!