Pagina's

zondag 12 mei 2013

Teamdag!

Terwijl ons huis half op de kop stond, had ik ook nog een Teamdag gepland vorige week! Lekker handig, maar de dag was al gepland toen we bedachten om laminaat te gaan leggen.
En aangezien het al best lastig was om een dag te vinden waarop iedereen kon, heb ik deze dag gewoon door laten gaan. En het was supergezellig!


Met mijn Team bedoel ik: alle mensen die zich via mij ingeschreven hebben bij Stampin'Up! als demonstratrice. In SU taal heten dat "downlines". Goed, mijn downlines kwamen dus voor een gezellig dagje freubelen naar Apeldoorn. Ik had een techniek workshop voorbereid en één van mijn downlines, namelijk Gonny, had ik gevraagd of zij ook een workshop wilde geven. Zij heeft een supermooi kaartje voorbereid dat we met z'n allen gemaakt hebben. Gonny heeft ons geleerd te kliederen met water :-)) 

Dit is mijn kaartje geworden:


Hier is Gonny ons aan het uitleggen wat we moeten doen:



En dit zijn alle kaartjes bij elkaar:


Na een leuke dag met veel geklets en gefreubel hebben we ook nog een team foto gemaakt:

vlnr achterste rij: Gonny vd Ruijt, Wil Penson, José van Gennip, Maureen van Melle, Irma Bunschoten
vlnr voorste rij: Chantal de Kaste, Erna Logtenberg, Marianne Valk, Jannita Hartgers

Dat was het weer, lieve groetjes en:


3 opmerkingen:

  1. Leuke dag, zo te lezen!
    Lekker genieten samen :-D

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel gezellig uit en je kaart is fantastisch!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!