Pagina's

dinsdag 14 mei 2013

Zomaar een kaartje...

Ja dan heb je een "nieuwe" hobbykamer en dan wil je gewoon wat freubelen :-)) Dus dat heb ik gedaan. Ik heb wat nieuwe framelits gebruikt. Ook heb ik de color spritzer tool gebruikt, daar kun je zó leuk wat spettertjes mee aanbrengen op je papier!! Ik heb ook de kleur Pool Party gebruikt, wat nu nog een "In Color" kleur is maar deze kleur komt na 1 juli gewoon in het assortiment!! Hoe gaaf is dat! Ik hoop dat jullie mijn kaartje net zo leuk vinden als ik ;-)


Lieve groetjes en:


13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Erna, hij is supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijkom weer in je opgeruimde en opgeknapte kamer te kunnen hobbyen.
    Mooie kaart is het ook geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien vind ik het nog wel mooier dan jij ;) Zonder gekheid ik vind het een hele mooie kaart geworden.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very beautiful card!! Erna, you are so talented!! Thank you for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kaart is GAAF. Mooie kleurencombi en leuk model, helemaal af. Dat is genieten he zo in je fröbelpaleis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Erna, ik ben momenteel ook helemaal fan van de spritzers. Ik zie dat je toch overstag bent gegaan en Hearts a Flutter hebt besteld hihi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Erna,
    WOW..wat leuk gedaan, ik vind het super dat de vlinder uit het papier hebt geponsd en dat het lijkt of die weg vliegt..heel erg leuk..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zomaar een kaartje...ik vind h'm prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig leuke kaart, ik heb net m'n spritzer binnen, dus zal er ook eens mee gaan kliederen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, echt een heel gaaf kaartje geworden! De kleuren matchen echt heel goed bij elkaar :) Nice!
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is een super kaart,mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een schitterende kaart! Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi formaat ook dat kaartje. Een keer wat anders dan de standaard maten. Erg mooi!
    Freubelgroetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!