Pagina's

zondag 2 juni 2013

Cadeautjes downlines

Hoi hoi!

De afgelopen tijd mocht ik weer een aantal nieuwe teamleden verwelkomen en dat is reden om een cadeautje te sturen. Als je je inschrijft bij Stampin'Up! moet je dat doen via iemand die al demonstratrice is. Je wordt dan haar (of zijn) downline. 

Ik maakte een memoblokje met omslag, met daarop de eerste letter van de voornaam. Daarbij nog een kaartje en kleurenkaartjes met alle kleuren cardstock die Stampin'Up! in de collectie heeft. 

Hier laat ik jullie het memoblokje en kaartje zien:





Inmiddels hebben mijn nieuwe teamleden hun cadeautje ontvangen dus kan ik het op mijn blog laten zien. Heb je ook belangstelling om je in te schrijven bij Stampin'Up! maar heb je nog vragen? Neem gerust contact met mij op!

Bedankt voor het kijken, lieve groetjes en:


4 opmerkingen:

  1. Ja ik ben ook de persoon die dit moois heeft ontvangen. Erna nogmaals bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna,
    wat ziet dat er mooi uit. En je hebt het wel heel persoonlijk gemaakt met de letters erop! Mooi papier!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je weer 5 nieuwe downlines? Jeetje Erna, haha. Zaken gaan goed dus. Leuk notitieblokje, ik gebruik de mijne nog steeds heel trots.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt, en zeker leuk om te krijgen!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!