Pagina's

maandag 3 juni 2013

Cas on Sunday en EHI

Hoi hoi, 

Wat een heerlijk weertje was het gisteren he? Hebben jullie er ook zo van genoten? Maar vandaag gaan we weer aan de slag. Maandag is hier altijd poetsdag :-)

Natuurlijk maak ik wel even tijd om een kaartje te showen. Ik heb een kaartje gemaakt waarbij ik twee challenges gecombineerd heb, namelijk Cas on Sunday en EHI. Bij CoS is het thema mannenkaarten en bij EHI moeten er 1cm strookjes op je kaart zitten. Nu ben ik al jaren van de inches, dus 1cm, zo! Da's wel heel smal! Maar goed, even nadenken, beetje tussen m'n papier snuffelen en toen kwam er toch nog een ideetje naar boven. 

Het is dit kaartje geworden:


Ik heb de kleur Not Quite Navy gebruikt, een hele mooie blauwe kleur die helaas uit de collectie gaat. Gelukkig komen er ook weer mooie blauwe kleuren terug!
Ik heb wel niet zoveel strookjes papier gebruikt als de dames van het designteam, maar dat past ook niet op een CaS kaartje he. Dus ik hoop dat jullie het genoeg vinden ;-)

Bedankt voor het kijken, lieve groetjes en:


9 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Erna! En 1 cm is inderdaad erg smal. Maar ik denk dat we niet zo streng zijn om het precies te willen nameten... Dankjewel voor het meedoen bij EHI!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje heb je gemaakt, ik vind hem goed
    geslaagd hoor ☼

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge
    bij EHI ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik denk dat ie nu perfect is hoor ! heel erg leuk, lekker eenvoudig en mooi gedaan
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I have been a fan of all your work for quite sometime...and this is no exception! Love navy and white together! So glad you linked it up with us at CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt. Prachtig.
    Leuk dat je met doet met onze Challenge bij EHI.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk CAS kaartje heb je gemaakt.
    Mooi gedaan.
    Gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtkaart! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij CAS on Sunday!
    Groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Super
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaart is dat weer.
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!