Pagina's

zondag 23 juni 2013

Crazy for Cas versus Freshly Made Sketches

Hoi allemaal!

Op deze rustige zondag heb ik een kaartje voor jullie dat ik gisteren gemaakt heb. Ik vond de sketch van Freshly Made Sketches en de uitdaging op Crazy for Cas (use washitape). En besloot die twee te combineren. Ik heb al een tijdje washi tape in huis maar ik heb er nog niet veel mee gedaan. Daarom vond ik deze uitdaging zo leuk, nu moest ik het wel gebruiken! 
Als basis heb ik een witte kaart genomen. Daarop heb ik een witte layer gemaakt, met aan de rechterkant een randje (island indigo) cardstock, gemaakt met Finishing Touches edgelits. Toen heb ik twee randjes washi tape geplakt. een vlag van design papier gemaakt (papier uit de nieuwe catalogus) en een tekst en brad erop. Als je goed kijkt zie je in het midden van de brad het zelfde bloemetje terug komen als op de washi tape staat. De tekst is van een nieuwe hostess set.

Dit is mijn kaartje geworden:



Dit is de sketch die ik gebruikt heb:

Bedankt voor het kijken en:


11 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje Erna, heel leuk met het washi tape.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Erna, een superkaartje!!
    Slim van je om deze twee challenges te combineren!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi CAS kaartje heb je gemaakt. Heerlijk hè, die washi tape! Je kaartje is zo af, leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Erna,
    Wat een leuke kaart! En geweldig he, die Gingham Garder washi tape... Ik vind de kleurencombinatie ook geweldig! Dank voor je bijdrage aan CvC!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful Erna! I love the mix of washi tape with the patterned paper! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeously clean and simple card Erna! Love the addition of the washi tape and brad! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Na jouw kaarten te hebben bekeken ben ik direct volger geworden! Jij maakt mooie dingen zeg! Super!!!
    Liefs,Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg lief kaartje, schattig!


    Creatieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart! Leuk dat je meedoet bij crazy For CAS.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!