Pagina's

donderdag 6 juni 2013

Een prijs....

Onlangs ben ik sponsor geweest bij een challengeblog en de winnaar heb ik een prijs toegestuurd. Een prijs stuur je natuurlijk niet zonder kaartje, dus ik heb wat zitten spelen met "Hearts a Flutter"  een set die ik nog niet zo heel lang heb. Het is een stempelset en er zijn ook bijpassende framelits van. Erg leuk om mee te werken. 

Deze kaartjes heb ik gemaakt:

De blauwe kleur is de kleur Pool Party, een kleur die gelukkig terugkomt in het nieuwe boek van Stampin'Up! In dezelfde stijl heb ik ook nog twee "envelopjes" met de Petite Pocket Die gemaakt, die zal ik een andere keer laten zien.

Vandaag mocht ik de nieuwe catalogi ontvangen, er ligt een flinke stapel klaar dus ik kan voorlopig vooruit. Wil je een catalogus bij mij reserveren of bestellen? Neem dan even contact met mij op!
Helaas mag ik hem nog niet op mijn blog zetten, dat mag pas vanaf 1 juli, dus nog eventjes geduld! 

Voor nu, lieve groetjes en:


6 opmerkingen:

  1. Hoi Erna, weer leuke kaartjes geworden.
    Mag je die nieuwe catalogus de 13e wel al meenemen? Ik zou er graag een willen hebben....
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaartjes!! Leuke stempelset en met elke kleur is ie leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje .
    Hij staat op mijn kast te pronken .
    Nogmaals bedankt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze is inderdaad wel erg leuk ! mooie, frisse kleurtjes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooohhh, deze is geweldig. Hier houd ik van!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!