Pagina's

maandag 17 juni 2013

Gast-kadootjes

Afgelopen week mocht ik weer een party verzorgen in Kampen. Voor de gasten heb ik natuurlijk een kadootje gemaakt. Ik wilde graag gebruik maken van de Petite Pocket Die, aangezien die na 1 juli uit de collectie gaat! Heel jammer, je kunt er zulke leuke dingen mee doen!

Ik bedacht dat ik hem ook kleiner kon maken, dus ik heb een strook papier genomen en die dubbel gevouwen. Daarna haalde ik hem door de Big Shot:



Als je hem dan open maakt heb je dit:

Vervolgens knipte ik aan één kant het bovenflapje en de beide zij flapjes af.
Aan de kant waar geen flap meer zit maakte ik met een pons een halve ovaal:

Daarna plakte ik het geheel in elkaar en heb het nog een beetje 
versierd met een label, lint en vlindertje: 

Erg leuk om te doen!

Bedankt voor het kijken, lieve groetjes en:


9 opmerkingen:

  1. Leuk Erna, Ik had deze stans pas 2 maanden en het is een beetje zuur dat deze uit de catalogus verdwijnt maar ik had een klant die mis greep tijdens de uitverkoop en ik hem dus al weer verkocht!
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk, Erna!!!
    Altijd handig om zoiets te kunnen maken, ook voor een verjaardag ideaal om bijv. geld in te doen.
    :-D

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel erg leuk kleinigheidje, blijft fijn om te ontvangen en te geven. heb net 12 notablokjes gemaakt voor onze kids, om aan al hun juffen en meesters te geven...
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk zo'n kleiner envelopje. Ja vind het zelf ook ontzettend jammer dat ze er uit gaan....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk en schattig!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk envelopje! En slim om hem dubbel te vouwen :) leuk om te maken ook lijkt me...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat superleuk. Wat jammer toch dat al die leuke Dies er uit gaan. Lieve groet,
    Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerds! Oh wat jammer dat de dies er allemaal uitgaan, komt niet veel voor terug in de catalogus :(

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!