Pagina's

woensdag 5 juni 2013

Gefeliciteerd!

Deze week zijn een oom en tante van ons 60 jaar getrouwd! Wat een tijd he! Dat verdient wel een kaartje :-) Op het blog van Gerjanne zag ik dat ze meedeed aan een challenge van Addicted to Stamps. Nou kende ik dat blog nog niet. Altijd leuk om nieuwe challengesblogs te ontdekken. En de uitdaging daar is een bingo, dat wil zeggen dat je zelf uit de bingo kaart mag kiezen wat je op je kaart  gebruikt. Ik heb de middelste rij van boven naar beneden genomen.

Dit is mijn kaartje geworden:


Ik heb een frame gemaakt met de Labels Collection Framelits. Het donkere frame zit verhoogd opgeplakt, al kun je dat op de foto niet zo goed zien. De ondergrond is geëmbost en daarna ben ik er met een sponsje met witte craft inkt overheen gegaan zodat je het geëmboste gedeelte nog wat beter ziet. Dit is de bingokaart:


Ik hoop dat we vandaag weer van het mooie weer kunnen genieten! 
Bedankt voor het kijken, lieve groetjes en:


6 opmerkingen:

  1. Hoi Erna, heel mooie kaart heb je gemaakt voor je oom en tante. Wat is dit toch een lief stempeltje! Mooie kleurencombi ook. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, Erna! Prachtige kleuren en ook je details zijn super!
    Welke kleuren heb je gebruikt?

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart geworden, zo met die bloemen en achtergrond papier. Alles is een mooi geheel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Erna, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card Erna, so pretty and feminine.
    Thanks for joining us at Addicted To Stamps
    hugs
    Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!