Pagina's

zondag 16 juni 2013

Geslaagd! (sneak peak!)

Hoi hoi!

In mijn familie hebben we ook geslaagden, zowel een nicht als neef zijn beiden geslaagd voor hun examen. Nu had ik het nieuwe alfabet besteld van Stampin'Up! (verkrijgbaar vanaf 2 juli a.s.) en het leuke is dat je daar je eigen teksten mee kunt maken. De letters hebben daar een prima formaat voor.
Er zijn twee sets: de Outline versie: de randen van de letters, en de Sketch versie: om de letters (en nummers, want die zitten er ook bij!) van inhoud te voorzien. 

Ook heb ik al het nieuwe designer Paper Stack papier in huis: design papier met verschillende figuurtjes van alle kleuren van Stampin'Up! Daarvan heb ik de strookjes gemaakt op de kaartjes. 
Hierbij dus gelijk een sneak peak van wat nieuwe produkten!

De kaartjes laat ik meedoen bij twee challenges:
- CAS on Sunday: black/white plus one
- Crazy for CAS: een jongens/mannenkaart (en dan geldt natuurlijk de groene voor mijn neef )

Dit zijn de kaartjes:


Paper: Whisper White, Garden Green, Elegant Eggplant, DSP Paper Stack
Stamps: ABC-123 Outline Alphabet & Numbers, ABC-123 Sketch Alphabet & Numbers, Label Love
Ink: Elegant Eggplant, Garden Green, Basic Black
Other: Artisan Label Punch, basic designer button, ribbon (retired) basic jewel

Bedankt voor het kijken, lieve groetjes en:


8 opmerkingen:

  1. Heel mooi!! Leuk als ze slagen, he?

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaartjes Erna, ik vind ze weer heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes weer Erna! Leuk dat ze met een ander kleurtje al zo anders worden.
    Groetjes Sandra Lemmens
    sandramaaktkaartjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes zijn het! Erg mooi geworden. Bedankt voor het meedoen bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om de letters zo in het "echt" te zien. Leuke kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very cool cards! :) Thanks for playing with us at CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartjes hooren bedankt voor je deelname aan crazy for cas.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. FAB! Love the colour combos :) Hugs Bev x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!