Pagina's

maandag 10 juni 2013

Jarig!

Hoi hoi allemaal!

Mijn schoonmoeder is vandaag jarig, daarom ga ik vanochtend even op de koffie bij haar. En neem ik een klein kadootje voor haar mee. In de nieuwe catalogus staan hele leuke doosjes, waarbij ook een doorzichtig "omhulsel" zit, ter dikte van een acetate sheet. Daarbij kun je dan ook nog de accessoire kit bestellen, waarin diverse tags, twine, knijpertjes ed. zitten om het doosje te pimpen. Natuurlijk kun je ook je eigen versieringen maken. Ik bestelde dit artikel in de pre-order (wij als demonstratrices kunnen één maand voor het uitkomen van de nieuwe catalogus al een aantal dingen bestellen!)
En daarom bedacht ik dat ik dit doosje wel voor mijn schoonmoeder mee kon nemen. Ik heb er kleine koekjes in gedaan.

Dit is het doosje:


We zijn ook nog uitgenodigd om op een ander moment met mijn schoonouders uit eten te gaan en dan krijgt ze haar eigenlijke verjaardagskado :-)

Voor nu, bedankt voor het kijken, lieve groetjes en:


7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je schoonmoeder, en het ziet er leuk en lekker uit!!~

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit staat op mijn volgende bestelling! Ik vind het zo leuk.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan, Is heel leuk geven als er iets zelfgemaakts bij zit.

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk om te geven, mooi gemaakt
    grtjs martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke verpakking en met een heleboel leuke dingen erop. Wauw, wat gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuk doosje heb je voor je schoonmoeder gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Erna,

    Wat een geweldig doosje heb je gemaakt en zo leuk om te geven.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!