Pagina's

dinsdag 18 juni 2013

Kaartje

Gisteren heb ik jullie nog niet laten zien welke kaart ik met de gasten van de party gemaakt heb.
Naar een voorbeeld dat ik op Pinterest tegen kwam heb ik zelf dit kaartje bedacht.
Voor de ondergrond heb ik gebruik gemaakt van het Core'dination papier van Stampin'Up! Dat is cardstock dat je kunt embossen (een reliëf in het papier maken) en vervolgens kun je met een schuurpapiertje daar overheen gaan zodat het reliëf lichter wordt.

Daar bovenop een doilie, waarvan we de randjes met een sponsje en crumb cake inkt wat anders van kleur hebben gemaakt. De stempel is uitgeponst met de 2,1/5" circle punch. Daarna de banner nog een keer gestempeld en uitgeknipt. Deze verhoogt opgeplakt nadat de hoekjes nog wat gesponst zijn met early espresso inkt.

Nog een knoopje er op met wat linnen tread (draad) en het theepotje is ingekleurd met de blenderpen.

Paper: Very Vanilla, Early Espresso, Primrose Petals Core'dinations
Ink: Early Espresso, Crumb Cake, Primrose Petals
Stamps: From my Heart
Acc: Linen Thread, Paper Doilie, Very Vintage Designer Buttons, Fancy Fan embossingfolder, Sanding System

Bedankt voor het kijken, lieve groetjes en:


7 opmerkingen:

  1. Oh wat een mooi kaartje weer Erna, en die knoopjes hè ... die heb ik ook al direct besteld ;-).

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooi stijlvol kaartje, mooie kleurtjes bij elkaar
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje Erna, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk geheel zo. Die achtergrond vind ik ook erg leuk gedaan Erna.
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind deze erg gaaf, vooral de kleuren spreken me helemaal aan xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!