Pagina's

woensdag 26 juni 2013

Kleurenkaarten Team

Goedemorgen!

Vandaag is het alweer de laatste woensdag van de maand en dat betekent KleurenKaartjes Team!
Deze maand zijn de kleuren paars en grijs. Nu heeft Stampin'Up! een nieuwe licht grijze kleur in de collectie vanaf 2 juli, dus die kleur heb ik gebruikt. Ik heb ook de Lattice Bigz Die voor het eerst op een kaartje gebruikt. De onderkant heb ik met de chevron embossingfolder bewerkt. En wat bloemetjes gemaakt van paars papier. 

Dit is mijn kaartje geworden:


Vanmiddag gaan we met een clubje van 6 samen knutselen, leuk! Ik heb er zin in!
Maar voor die tijd probeer ik nog even langs te gaan bij de andere deelnemers van het KKT.
Wie dat zijn kun je hier zien:

En wat mij vandaag niet lukt zal ik zeker de komende dagen bezoeken!

Bedankt voor het kijken, lieve groetjes en:


28 opmerkingen:

  1. Een woord: gaaf! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, Erna! Het is altijd een feest om met SU-spullen te werken. Het resultaat is prachtig.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Erna,
    ik vind het een plaatje! Wat een stijlvolle mooie kaart! Zo leuk deze challenge: een boel verschillende kaarten e allemaal dezelfde kleurencombi.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi
    Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt .
    een hele fijne middag
    klinkt heel gezellig .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterend kaartje!
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje en wat matchen die kleuren goed!! Erg mooi gemaakt ook weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje, helaas is het mij niet gelukt mee te doen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Erna,
    Heel erg mooi gemaakt, Erna, schattig de papieren roosjes..groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi en stijlvol kaartje, wat is die achtergrondvorm toch mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Erna,

    Wat is dit een super leuke kaart!! Mooi in zijn eenvoud! Ben fan!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi stijlvol kaartje en wat een prachtige roosje heb je gemaakt!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw, een heel erg mooi soort paars heb je hier gebruikt ! top gemaakt, ik hou ook van die vorm, geslaagd dus
    blij met je deelname, en hopelijk tot in september,
    nog een fijne vakantie
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tis dat je zegt dat je het lastig vond, maar het is de kaart niet af te zien hoor. Hij is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super kaart!
    Vraagje:Hoe doe je mee met kleurkaartenteam?
    Zie geen mr.Linky
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje Erna...prachtig zoals je alles vorm gegeven heb..TOP!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk kaartje heb jij gemaakt ,ik hoop dat je lekker geknutselt hebt.
    Gr.
    Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi,
    Wat een mooi kaartje in de kleuren van vandaag voor het kleurenkaartteam. Mooie achtergrond en mooie zelfgemaakte roosjes.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart heb je gemaakt.

    Mooi gemaakt zo in de kleuren Grijs en Paars.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gewoonweg perfect Erna! Heel mooie kaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart heb je gemaakt! Tof zijn de spullen van SU he?!
    Groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kaartje. De paarse bloemetjes zijn helemaal leuk.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele mooie verwerking, ziet er heel goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Erna,

    Wat een schitterende kaart hij is helemaal toppie.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!