Pagina's

vrijdag 28 juni 2013

Middagje freubelen en Lift Challenge

Hoi hoi!

Afgelopen woensdag hebben we een middagje gefreubeld met z'n zessen. Het was erg gezellig, helaas zijn we vergeten om foto's te maken!! We waren te gast bij Gonny en we gingen aan de slag met achtergrond stempels. Erg leuk! Gonny had voor ons wat voorbeeld kaarten ter inspiratie waaronder de kaart van de huidige Lift Challenge. Daar ben ik mee aan de slag gegaan, ik heb de nieuwe In Color kleur "Crisp Cantaloupe" gebruikt. Het is een soort zalm kleur. Aangezien ik niet alles bij me had heb ik mijn kaartje thuis afgemaakt. Het donkerbruine vlindertje is nog geëmbost, dat is op de foto helaas niet te zien.

Dit is mijn kaartje geworden:


Zien jullie het lint dat ik gebruikt heb? Dat ik dat niet eerder ontdekt heb!! Het is superleuk spul, het heet Natural Trim en het lijkt wel een soort zacht jute. Het knoopt heel makkelijk!

Nog één dagje werken en dan is het weer weekend! 
En dat betekent dat het bijna 2 juli is, de dag waarop de nieuwe catalogus van Stampin'Up! online gaat en je er uit kunt bestellen! Voor zaterdag 6 juli a.s. heb ik een Open Huis gepland, met make and takes, je kunt je hier nog voor opgeven. Tijdens dit Open Huis verkoop ik veel spullen van Stampin'Up! die uit de collectie gaan én, mag je voor elke retired stempelset die je koopt, voor het zelfde bedrag een stempelset uit de nieuwe catalogus uitzoeken! Twee voor de prijs van één dus!!
Hoe leuk is dat??
Hou mijn blog in de gaten, er komt binnenkort meer info op te staan!

Voor nu: bedankt voor je bezoekje aan mijn blog, lieve groetjes en:


12 opmerkingen:

  1. Hi Erna, wat een mooi kleurtje is dat! Zeker in combinatie met kraft. En dat jute spul ziet er ook super uit en fijn dat het ook nog eens lekker knoopt, want daar scheelt het nog wel eens aan bij lint en touw. Leuk dat je meedoet met de liftchallenge, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en een lieve kleurencombinatie. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh Erna, het kaartje is super mooi geworden!

    Ik vond het ook een gezellige middag en heb weer nieuwe inspiratie opgedaan! Nu nog tijd vinden om het af te maken, maar vanmiddag begint de vakantie en dat betekent dat we 7 weken mogen genieten van elkaar ...

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhhh, wat is tie mooi geworden. Echt gaaf met die vlinders, de swirl stempel en het jute band. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje heb je gemaakt. Bedankt voor de spulletjes en het lekker cadeautje, tot de volgende keer.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was zeker heel gezellig. Een hele mooie kaart Erna en super kleuren. De "zalm" en de bruine kleur ga ik zeker bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind jouw versie van de liftkaart echt heel erg mooi, Erna! Mooi papier heb je gebruikt! Dat lint ziet er goed uit, houd ik in gedachten. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart heb je gemaakt en wat een gave acties weer. Jeeeetje... ik zou zo graag as zaterdag naar Apeldoorn komen (niet zo ver weg vanuit Den Bosch), maar ik heb helaas al wat anders die dag. Zooo jammer! Wie weet volgende keer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg mooie kaart, superkleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, mooi gelift.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je de foto vergroot zie het embossen op d evlinder wel. Mooi!
    Helemaal een mooie lift, en de kleuren zijn super! Erg leuk dat je meedoet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!