Pagina's

zondag 9 juni 2013

Nieuwe In Colors!

Elke twee jaar komen er vijf nieuwe "In Colors" uit bij Stampin'Up! Dat wil zeggen, vijf nieuwe kleuren die twee jaar in de collectie blijven. De kleuren die er op dat moment al twee jaar in zitten gaan er dan weer uit.

Voor de komende twee jaar zijn er weer vijf nieuwe kleuren in aantocht. Ik zelf moet altijd even wennen aan nieuwe kleuren. Het duurt dan een tijdje en ik moet er eerst een paar keer mee werken en dan begin ik het mooi te vinden :-) Om het wen-proces wat sneller te laten verlopen dacht ik, ik maak gewoon een serie kaartjes met de nieuwe kleuren. Heb ik gelijk weer een voorraadje en kan ik vast de kleur in me opnemen. Nu ik een tijdje naar deze kaartjes zit te kijken moet ik zeggen dat het al wel een beetje werkt, haha.

Dit zijn de kaartjes die ik gemaakt heb:

Klik op het plaatje om te vergroten

De nieuwe kleuren hebben ook zeer bijzondere namen, die kan ik nog niet helemaal uit m'n hoofd onthouden.....Het zijn:

Baked Brown Sugar (Bruin)
Crisp Cantaloupe (Zalmkleurig)
Coastal Cabana (blauw/groen)
Pistache Pudding (Pistache groen)
Strawberry Slush (roze/rood)

Tot slot nog een welkom aan mijn nieuwe volgers! Leuk dat jullie mijn creaties waarderen!

Voor nu, lieve groetjes en:


9 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes Erna.
    Ik ga de kleuren volgende week ook bestellen, zien er toch wel mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren en prachtige kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi en leuke layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik houd al van die nieuwe kleuren, lekker verfrissend.
    Zier er leuk uit Erna!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige kaartjes heb je gemaakt. Heb een kaartje gezien met de bruine, blauwe en groene kleur, in het echt en vond die erg mooi bij elkaar passen.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie kaartjes en de kleuren zijn ook echt wel helemaal geweldig! Wel weer aparte namen haha... is even wennen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattige CAS kaarten, Erna! Ik heb deze stempelset op dit moment van Anny te leen, en nu ook nog een waardebon om zelf weer iets aan te schaffen! Tot binnenkort...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!