Pagina's

zaterdag 22 juni 2013

Petite Pocket Die

Een tijdje geleden heb ik jullie al twee kaartjes laten zien in deze stijl. Die waren toen in het blauw. Ik vertelde toen al dat ik ook twee envelopjes had gemaakt met de Petite Pocket Die. Die laat ik jullie vandaag zien.  Ik heb de stempelset Hearts a Flutter gebruikt en het Naturals White papier. Dat papier gebruik ik ook veel de laatste tijd. Ik vind het erg gaaf, er zit een klein werkje in  waardoor het niet helemaal egaal is en dat vind ik heel erg mooi!

Dit zijn de vlopjes:



De roze kleur is Blushing Bride. 

Vanmiddag geef ik aan de eerste groep de workshop Mini Album, de tweede groep zit ook al vol dus opgeven hiervoor kan niet meer. Maar ik heb er zin in!

Lieve groetjes en:


4 opmerkingen:

  1. Deze zijn ook mooi. Super gedaan. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk! Je bent een hele nieuwe stijl aan het ontwikkelen geloof ik, ik vind ze prachtig! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan. Mooie kleuren ook. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, erg gaaf!! Wat een creativiteit zeg. Je hebt er echt iets heel moois van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!