Pagina's

vrijdag 21 juni 2013

Pistachio Pudding

Pistachio Pudding??? Wat is dat nou weer..... nou, dat zal ik je vertellen! Dat is één van de nieuwe In Color kleuren van Stampin'Up! En als je daar mee bezig bent krijg je zomaar spontaan zin in pistache ijs :-))

Aangezien ik altijd een beetje moet wennen aan nieuwe kleuren bedacht ik dat ik maar eens met deze kleur moest gaan stoeien.... Eerst heb ik met een sponsje wat inkt lichtjes aangebracht op het cardstock. Daarna heb ik de (nieuwe) Gingham stempel gepakt en de ruitjes gestempeld. Wat spetters gestempeld met crumb cake en een vlindertje geponst. 
Wat touwtjes eronder voor een speels effect en als laatste nog de tekst. Met deze tekst kun je het kaartje voor allerlei gelegenheden gebruiken.

Hoe vinden jullie de nieuwe kleur??


Aangezien de uitdaging bij de Creatieve Zebra deze week is dat alles mag, laat ik daar mijn kaartje mee doen met de challenge.

Bedankt voor het kijken, alvast een goed weekend gewenst!

Lieve groetjes en:


11 opmerkingen:

  1. Krijg ik toch zomaar trek in pistache pudding. Tis net niet helemaal mijn kleur groen. Maar wel mooi gecombineerd met crumb cake. En je kaart is ook erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Erna. Ik vind deze kleur ook een hele uitdaging. Groen is echt niet mijn kleur, maar zo met crumbcake vind ik hem heel mooi!
    Freubelgroetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, die kleur is echt geweldig! Ik heb zelfs 2 broeken en 1 vestje in die kleur ;-) alleen dat pistache ijs... nee, dat mag je zelf houden! Je kaartje is wel echt heel leuk geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erna, ik vind je kaart prachtig met alle details en ook de kleur is mooi,maar ik zal zelf deze kleur niet kopen denk ik....misschien veranderd het nog..je weet het nooit...?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmmm lekker .... pistache ijs! Je kaartje is SU-per leuk ;) Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geworden, weer eens wat anders. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. pistache ijs is helaas niet zo m'n ding... toch wel een erg geslaagd kaartje, niet makkelijk om met die groene kleur aan de slag te gaan, lijkt me, maar met het bruine erbij, geslaagd !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dit wel een gaaf kleurtje hoor. En je combinatie met crumbcake is ook super. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waaw, mooi gecombineerd. Echt een plaatje! Ik hoef niet te wennen, vindt alle nieuwe In Colors schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Persoonlijk vind ik het wel een mooie, frisse, zomerse kleur. En dat terwijl ik niet eens van pistache ijs hou ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de challenge van DCZ.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!