Pagina's

zaterdag 1 juni 2013

Retired list!

Hoi allemaal!!

Gisteren is dan de lijst bekend geworden van artikelen die uit de catalogus verdwijnen. Ik heb voor jullie de link naar de lijsten. Er zijn twee lijsten, één met de stempelsets die er uit gaan. En één met de overige artikelen die er uit gaan. 




HIER is de link naar de lijst met stempels

HIER is de link naar de lijst met overige artikelen


Waar artikelen verdwijnen komen ook weer veel nieuwe artikelen terug. En ik kan je al melden dat de nieuwe catalogus weer om te smullen zal zijn!! 

Wil je nog iets hebben van de lijst wacht dan niet te lang, voor alles geldt namelijk OP=OP!!
Op de site van Stampin'Up! kun je in de gaten houden of een artikel al uitverkocht is, daar zal zoveel mogelijk bijgehouden worden hoe het met de voorraad staat. 
Klik dan HIER

Je kunt me altijd mailen, ik help je graag!

Voor nu, lieve groetjes en:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!