Pagina's

donderdag 27 juni 2013

SU-per challenge #10!

Hoi hoi!

Het is alweer tijd voor onze 10e SU-per challenge uitdaging!! Het is een kleurenuitdaging deze keer! Ik heb nieuwe stempels gebruikt en een nieuwe embossingfolder (goed kijken :-)) en ik heb de kleur soft suede toegevoegd omdat ik dat een mooier geheel vond worden.

Ik hoop dat jullie deze keer ook meedoen? Heb je de kleuren niet in je bezit dan mag je kleuren gebruiken die dicht in de buurt komen. (En je mag de kleuren natuurlijk ook altijd bij me bestellen, haha) 

Dit is mijn kaartje geworden:


Paper: Primrose Petals, Raspberry Ripple, Whisper White, Soft Suede
Ink: Soft Suede, Primrose Petals, Raspberry Ripple
Stamps: Mosaic Madness, Banner Greetings
Acc: linen thread, mosaic madness punch, beautiful wings embosslits

Dit is de uitdaging:


Ga ook even kijken op het challengblog om de kaarten van de andere teamleden te bekijken.
Ons blog vind je HIER.

Bedankt voor het kijken en:


4 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Erna,
    Had het ook leuk gedaan als kerstkaart.
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en hele mooie kleur.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een chic kaartje echt heel mooi.
    Gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Erna, met een andere tekst zou het ook zo een kerstkaart kunnen worden.
    Hartelijke groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!