Pagina's

donderdag 13 juni 2013

SU-per Challenge #9

Hoi hoi allemaal!

Vandaag is het weer tijd voor onze negende SU-per challenge! Deze keer is het een thema: cirkels.
Ik heb daarom een rond kaartje gemaakt. Ik heb het kaartje inmiddels ook al verstuurd dus ik kan het met een gerust hart plaatsen :-)

Het is een babykaartje geworden met de nieuwe (oude) kleur blushing bride. En ik kwam er achter dat dat dus eigenlijk een hele mooie kleur is voor een babykaart.
Het model van de kaart heet een Easel kaart, je verzend hem gewoon plat, maar je kunt hem zeg maar een beetje uitklappen zodat hij rechtop staat. Als je op "easel kaart" googled kom je genoeg lesjes tegen hoe je dit moet maken.

Dan nu mijn kaartje:

Dit is wanneer hij open staat, door het flapje achter de knoopjes te zetten blijft hij staan.

Aan de binnenkant staat dan nog dit:


Doen jullie ook weer mee met onze uitdaging?
Kijk even op het BLOG om ook de bijdragen van andere teamleden te zien!

Bedankt voor het kijken, lieve groetjes en:


5 opmerkingen:

  1. cirkels zijn altijd top ! hel erg geslaagd kaartje
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe gaaf! Ik heb toevallig van de week ook een easel kaart gemaakt (zie mijn blog), maar heb nooit geweten dat dat zo heet. Echt een gaaf idee is dat hè?? En die stempelset *in love*, die wil ik ook echt nog een keer zoooo graag hebben! Mocht je hem ooit wegdoen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna,
    wat een super easelkaart laat je ons zien. Echt een toppertje!
    Moet ik toch ook eens proberen....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, deze set is toch ook wel erg leuk, hi hi. Zit er steeds over te twijfelen, maar nu zie ik deze beauty van een kaart weer bij jou! Top!! Erg mooi gemaakt, Erna!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!