Pagina's

zaterdag 8 juni 2013

Workshop Mini Album!

Hoi hoi!

Een tijdje terug liet ik een mini album zien dat ik gemaakt had. Nu kreeg ik van verschillende kanten de vraag of ik hier een workshop mee kon geven. Dat kan! 

Het gaat om dit minialbum:


Meer foto's kun je HIER vinden.

Aangezien ik materialen moet bestellen, zou ik graag willen weten hoeveel mensen ik kan verwachten.

Je kunt je aanmelden voor deze workshop via MAIL (klik)

Geef in de mail ajb aan wanneer je kunt (ook als je allebei de data zou kunnen)
- zaterdagmiddag 22 juni 13.00 - 16.30 uur
- dinsdagavond 9 juli 19.30 - 22.30 uur

Dit kan tot uiterlijk 8 juni a.s.!

Graag hoor ik van jullie :-)

Lieve groetjes en: 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!