Pagina's

dinsdag 30 juli 2013

Bedankkaartjes

Gisteren heb ik de bestellingen afgeleverd bij Sandra. En voor iedereen die wat besteld heeft heb ik een klein kaartje gemaakt en dat in de tas gestopt. 
Ik zag het ideetje op Pinterest (I LOVE Pinterest :-)) en ik heb het maar heel ietsje veranderd.




Ben sinds vandaag druk aan het oefenen met My Digital Studio, een digitaal scrap programma van Stampin'Up! Erg leuk om te doen. Zodra ik wat gemaakt heb zal ik het laten zien op mijn blog.

Voor nu weer bedankt voor het kijken, lieve groetjes en:



15 opmerkingen:

  1. En leuk dat ze zijn, Erna!
    In het echt nog vele malen leuker!
    :-D

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan zeg! Lief zo'n verrassinkje bij de bestelling!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje.
    Succes met MDS.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve kaartjes heb je gemaakt, zeg! Heel leuK!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg lief en mooi gmaakt
    grjts, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi die kleine kaartjes! Ben benieuwd naar het digitale werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige 'clean and simple' kaartjes, Erna!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe sjiek en schattig tegelijkertijd. Ik vind die vellumvlinder achter de papierenvlinder heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en heel lief van jou!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Erna,

    Prachtig klein kaartje en een heel leuk gebaar om bij elke bestelling een bedankje te doen.
    Komen er nu Stampin Up! in Nederland verkrijgbaar is , ook Nederlandse teksten???
    Of Friese..., grapje..
    Dat zou wel mooi zijn.

    Groetjes Sippie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. In het echie zijn ze nog mooier, bedankt voor het mooie kaartje en de bestelling natuurlijk. Alleen is gelijk alles ingepikt toen ik thuis kwam haha, alles voor mijn verjaardag, helaas nog ruim een weekje wachten.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk!! Wat mooi met die stempel zo achter de vlinder op deze manier! Ik word er helemaal vrolijk van!! Mooi gedaan!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat zijn ze prachtig.
    we zijn gelijk volger geworden.
    kom je ook een keertje bij ons langs?

    lieve groetjes,de hobby droom.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, ik vind ze prachtig! Gotta love Pinterest xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!