Pagina's

donderdag 18 juli 2013

Beterschap!

Afgelopen week zat ik wat te whats-appen met Christa en vertelde ik haar dat ik het nog best lastig vond om een kaartje te maken met de nieuwe set Flower Shop. Hij is hartstikke leuk, maar ik weet niet wat ik er mee moet..... Hebben jullie dat ook wel eens????

Christa stelde voor dat ze me een uitdaging zou geven en dat werd een kleuren uitdaging. De kleuren Melon Mambo, Pumpkin Pie en Pear Pizzazz. Nu had ik ook al de hele week een velletje klaar liggen met uitgeprint de woorden "Beterschap" omdat ik bij EHI had gezien dat de uitdaging daar een beterschapskaartje is. Nu zat ik net te kijken en zag dat de uitdaging bij EHI morgen afloopt. Dus dacht ik kom, ik probeer een kaartje te maken met die kleurtjes en de Flower Shop.

Toen had ik niks meer aan mijn uitgeprinte velletje (vanwege de kleuren) maar ik vond nog een ander Nederlands stempelsetje in de kast en heb daar de woorden meet gestempeld.

Ik heb de basiskaart geëmbost. Daarop een stukje design papier geplakt met stipjes. Vervolgens heb ik de rose bloem gestempeld en ook een bloem uit vellum geponst. Die heb ik ook met de zelfde stipjes geëmbost. Een knoopje uit de oude collectie, de blaadjes gemaakt met de little leaves stans en nog een stukje lint erbij.
En.... hoewel ik niet vaak van de felle kleurtjes ben vind ik hem best leuk geworden :-)))
mmm, misschien is dat de oplossing wel, gewoon felle kleurtjes gebruiken bij deze set!

Nou ja, hier is dan nog mijn kaartje (klik op het plaatje voor een vergroting):


Morgen nog een dagje werken en dan weer weekend!

Bedankt voor het kijken en het achterlaten van een reactie, ik waardeer dat heel erg en vind het ook altijd leuk om te lezen! Ik probeer ook regelmatig reacties achter te laten bij jullie, maar helaas lukt dat niet altijd... sorry!!

Voor nu, lieve groetjes en:


10 opmerkingen:

  1. Hoi Erna,
    wat een leuke kaart heb je gemaakt. Zou je niet zeggen dat het even niet lukte wat inspiratie betreft.
    Leuk ook dat je meedoet met onze challenge van EHI!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk, fris kaartje. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je hier niet beter van wordt weet ik het niet meer wat een leuk kaartje Erna.
    groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Erna, bedankt voor de reactie op mijn blog. Jij maakt ook schitterende dingen zie. Alles stampin up? Mooi hoor. Toevallig gaat mijn zusje dinsdag een workshop volgen. Misschien wel bij jou want zij woont ook in Apeldoorn. Jammer genoeg kan ik niet mee, had dit ook graag een keer meegemaakt. Ik ben maar gelijk volger geworden zodat ik nog veel mooie kaartjes van je kan zien. Altijd leuk om eens iets heel anders te zien.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart! Een stijl die ik heel erg mooi vind!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat leuk Erna, echt schitterend gedaan! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is leuk geworden, andere stijl als anders, maar zie wel kost je geen moeite er weer iets leuks van te maken.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Erna,

    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt,prachtige kleuren.
    Ik heb het schaapje gemaakt en staat op mijn blog.
    Bedankt voor het delen hiervan.
    En heel erg leuk dat je volger van me geworden bent,
    kunnen we mekaar in de gaten houden.

    Groetjes Sippie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje Erna, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind de kleurtjes juist heel leuk: fris en vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!