Pagina's

maandag 1 juli 2013

Bijna is het zover.....

Vanaf morgen gaat de nieuwe catalogus online! 
Mocht je nog geen sneak peaks gezien hebben, ik kan je vertellen dat er heel veel mooie nieuwe en leuke dingen instaan! 


Komende zaterdag houd ik ter gelegenheid van de nieuwe catalogus een Open Huis bij mij thuis.
Deze dag kun je tussen 10.30 en 15.00 uur bij mij terecht om nieuwe materialen te zien, oude materialen te kopen, een Make & Take te volgen (deelname 5 euro) en verder natuurlijk gezellig met elkaar babbelen over de nieuwe spullen en andere dingen. Ook is de nieuwe catalogus te zien en aan te schaffen.

Doe je deze dag een bestelling voor 60 euro of meer, dan mag jij een gratis catalogus mee naar huis nemen! 


Wil je ook komen? Stuur mij een mailtje voor de details (mijn adres) dat kan op: erna.logtenberg@gmail.com


Verder heb ik de volgende akties:
- In de maand Juli en Augustus betaal je geen verzendkosten!
- Bestel je een snijmachine? Dan krijg je een gratis mesje erbij!
- Bestel je een score board? Dan krijg je een gratis setje simply scored place markers erbij!
- Bestel je voor 50 euro of meer? Dan krijg je een setje Paper Doilies kado!

Ook bied ik vanaf morgen de mogelijkheid voor een share:
Je wilt graag het design papier van Stampin'Up! hebben, maar niet zoveel en ook wil je er niet zoveel geld aan kwijt zijn? Dan kun je kiezen voor een enkele share: van alle design papier krijg je één velletje van 15x15cm (in totaal 78 velletjes)
Liever een dubbele share? Dan krijg je van al het papier twee velletjes! (in totaal dus 156 velletjes)

Zo ook voor lintjes: je wilt graag de lintjes van Stampin'Up! hebben maar zelf alle kleuren aanschaffen, dat is wel heel veel geld. Bij de lintjes share krijg je van (bijna) alle lintjes een meter en wil je het liever kleiner, dan kun je kiezen voor de 50cm stukjes lint.

Vanaf morgen heb ik een extra pagina op mijn blog (bovenaan de balk) en daar staan alle details op!
Omdat ik vandaag nog geen afbeeldingen mag laten zien komt deze pagina morgen online, je kunt hier de voorbeelden van het papier bekijken!

Nou ik hoop dat ik jullie alvast een beetje nieuwschierig gemaakt heb! Bedankt voor het lezen, lieve groetjes en:


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!