Pagina's

dinsdag 2 juli 2013

Blog Hop SU-per Challenges!

Jaaaaa, vandaag is het eindelijk zover! De nieuwe catalogus is online en je kunt je verlanglijstje gaan maken, succes!! 

Om alvast wat nieuwe produkten te laten zien hebben de teamleden van SU-per challenges een Blog Hop georganiseerd! Als je de Blog hop volgt ben je hier gekomen via het blog van Christa! Van harte welkom! Ben je tijdens het "hoppen" de weg kwijt geraakt dan kun je altijd terug gaan naar het SU-per blog waar alle deelnemers op een rijtje staan. 

Het kaartje dat ik maakte voor deze bloghop is deze:

Paper: Coastal Cabana, Baked Brown Sugar, Whisper White
Ink: Coastal Cabana, Baked Brown Sugar, Soft Suede
Stamps: Mosaic Madness, Banner Greetings (hostess)
Acc: Trim ribbon, embossingfolder, basic pearls

Het leuke is van deze bloghop is: je kunt er ook nog eens een gratis catalogus mee verdienen!


Wat moet je hiervoor doen???

1. Je moet, voor zover je dat nog niet bent, volger worden van het SU-per Challengeblog
2. Je moet een reactie achterlaten op dit bericht. (laat je een reactie achter op alle blogs, dan maak je meer kans :-)) 

Je kunt dit doen tot donderdagavond 4 juli 23.59 uur. Reacties die daarna gegeven worden tellen niet mee voor de verloting. Op elk blog maak je kans een gratis catalogus te winnen.

Je kunt nu verder "hoppen" naar het blog van Geraldine!

Bedankt voor het kijken, lieve groetjes en:


15 opmerkingen:

  1. Ik vind, dat je de stempels mooi verwerkt heb op je kaart.
    Hm, voel me net een schooljuf...
    Persoonlijk heb ik met deze stempels niet zo veel, moet kunnen he?
    Gelukkig blijven er genoeg mooie stempels van S U over, die ik wel mooi vind.
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna jou ken ik al ik ben vandaag lekker vrij dus zit ik lekker te bloghoppen heb ik nu even de tijd voor.
    Het lijkt me heerlijk om de nieuwe catalogus door te kunnen bladeren het opzoeken op internet kost me net iets meer tijd een boekje pak je toch iets sneller,bedankt voor deze kans .
    Groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleurencombinatie!!!! Heb de Mosaic stempels en punc nog niet aangeschaft en twijfel nog een beetje maar zie nu zoveel mooie voorbeelden dat ik waarschijnlijk toch overstag ga ;)
    Liefs,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lay-out! Ik doe mee aan de hop... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig zo'n bloghop, he! Prachtig kaartje heb je gemaakt. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleuren! Dit vind ik geweldig! Super!
    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woh, wat een prachtig kaartje weer Erna. Die kleuren zijn zo mooi. Gelukkig heb ik ze besteld.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via jouw blog ben ik bij de bloghop gekomen, super leuk !
    Mooie kaart ! Kleuren erg goed!
    groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat mooi zeg en in een prachtige kleurencombinatie. Kortom helemaal top!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had ´m stiekem al gezien. ECHT SUPER DUPER GAAF deze kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleur combo,leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, jeetje... wat een suuuuper gave kaart. En die kleuren!! Ben weer helemaal verliefd. Natuurlijk wil ik ook graag zo'n papieren exemplaar op mijn deurmat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat hebben jullie een leuk actie. Ik zie dat ik nog net mee kan doen. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kleurencombinatie zeg. een Super kaart geworden. Leuk dat jullie een bloghop doen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!