Pagina's

zaterdag 27 juli 2013

CQC Challenge

Hoi hoi!

Deze week alweer een leuke kleurenchallenge op het blog van CQC! Ik heb de kleuren alleen zelf wat aangepast omdat ik de kleuren van de challenge niet meer heb. Maar wat ik gebruikt heb komt dicht in de buurt.

Ik heb een kaartje gelift uit de nieuwe catalogus. Op pagina 12 staat een kaartje waar ook tags uit de Chalk Talk set gebruikt zijn. Ik heb natuurlijk andere kleuren gebruikt en de basiskaart een beetje gestempeld met de set "Gorgeous Grunge". 
Het kraft is terug te vinden in het ribbon en linen thread. De brede rand in het midden is geƫmbost vellum.
Ik heb weer een leuk klein strikje gemaakt met het linen thread (dunne touw). Op party's en workshops krijg ik nogal eens de opmerking dat het lastig is om een klein strikje te maken. Ik kan er niks aan doen, die strikjes maken gaat eigenlijk vanzelf bij mij en ik vind het zo leuk staan :-)


Dit is mijn kaartje geworden:

Paper: Cajun Craze, Calypso Coral, Whisper White, Vellum
Ink: Cajun Craze, Calypso Coral, Old Olive
Stamps: Gorgeous Grunge, Chalk Talk
Acc: Basic Pearls, Linen Thread, Trim, Chalk Talk Framelits, Itty Bitty Punch Pack, Chevron embossingfolder


Bedankt weer voor het kijken! Lieve groetjes en:



8 opmerkingen:

  1. Alweer een schattig kaartje en mooie kleurencombinatie erg leuk met dat dunne touwtje eromheen
    Groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel leuk en gesaagd kaartje
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk, Erna!
    Echt een kaart in jouw stijl en leuk om weer die kleine strikjes te zien! Ben er zelf ook dol op, hahaha! En meestal lukt het me ook wel om ze te maken.
    ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk kaartje, leuk om de stempel en de tag in een andere kleur te zien, hetzelfde maar toch een groot verschil. Ik ben ook wezen prutsen met het strikje, heb de moed opgegeven haha.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, jij bent gewoon handiger Erna! Dat is het. Het staat ook erg mooi. En deze kaart is weer top. Mooi die kleuren!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty....nice way to use that Chalk Talk and the embossing folder! Of course anything that has Gorgeous Grunge is a favorite of mine too! Thanks so much for using the CQC colors this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card, Erna, love the embossing and those new stamps! Thanks for sharing with us at the colourQ.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This card is so vibrant! Your blog is such an inspiration :)
    Thanks, Sarah
    stampinsnowflake.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!