Pagina's

maandag 22 juli 2013

Drie challenges!

Hoi hoi!

Met dit warme weer leek het mij wel handig drie challenges te combineren in één kaartje, hahaha.
Dus heb ik de kleuren challenge van CQC genomen, de challenge van CAS on Sunday (craft en twine) en de challenge van The Friday Mashup: een sketch en de Mashup: gebruik je favoriete nieuwe stempelset!

Nu heb ik wel meer favriete nieuwe stempelsets, maar deze twee (!) springen er wel uit: de achtergrondstempel "Dictionary" en de "ABC-123 Sketch Alphabet & Numbers" En deze laatste omdat je er makkelijk je eigen woorden mee kunt maken en dus ook Nederlandse woorden.

Op dit kaartje heb ik de letters van het woord "Happy Birthday" door elkaar gestempeld in de kleuren van de challenge. De pijltjes (?, hoe heten die vormpjes eigenlijk???) onder het twine heb ik met de hexagon punch gemaakt. 

Tot slot nog maar een leesbaar tekstje toegevoegd en ik vond het wel leuk zo.

Paper: Crumb Cake, Bermuda Bay, Whisper White, Raspberry Ripple, In Color Paper Stack Collection DSP (retired)
Ink: Bermuda Bay, Raspberry Ripple, Old Olive, Island Indigo
Stamps: Dictionary, ABC-123 Alphabet and Numbers, Happy Day
Acc: Island Indigo Bakers Twine, Hexagon punch

Aan de linkerkant op mijn blog heb ik lopende akties van Stampin'Up! geplaatst. Ik kreeg vragen of de tekst setjes ook bij mij met korting te krijgen zijn. Ja dus :-) Het is een actie van Stampin'Up!

Mijn eigen actie voor juli en augustus is dat je geen verzendkosten hoeft te betalen! En bij een bestelling van 50 euro of meer krijg je deze maand een pakje Paper Doilies kado!

Weer genoeg leuks dus om van te profiteren! Ik doe deze maand nog één verzamelbestelling. Wil je meebestellen? Dan kun je je bestelling uiterlijk woensdag 24 juli aan me mailen.

Bedankt voor het kijken, lieve groetjes en voor morgen vast:


10 opmerkingen:

  1. Erna that is so pretty! Love the chevrons. Thank you so much for sharing with us this week at the colourQ!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje Erna! Hoe leuk die halve Hexagon punch. Echt een super idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Erna,
    wat een leuke kaart heb je gemaakt en handig om het met 3 challenges te combineren. Doe ik in vakanties ook vaak. Dan heb ik tijd om het uit te zoeken.
    Tot vanavond!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk kaartje en zo handig om deze met drie challenges te combineren. Slim zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Erna, leuk idee met de Hexagon pons!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erna...great job on this card and I have been eyeing that sketch too myself! You hit this one out of the park! Love your colors!! Thanks for joining us at CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a fun card! I love the falling "Happy Birthday" letters. Great use of the colors. Thanks for joining us at ColourQ!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a happy card! I love that you spelled out "happy birthday" in a random-ish way. Thanks for joining the Friday Mashup this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a great card Erna! I loe how you created the Happy Birthday panel!

    Thanks so much for playing along with us at The Friday Mashup!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!