Pagina's

woensdag 3 juli 2013

Geboortekaartje

Hoi hoi!

Afgelopen week zag ik dat er tegenover ons een jongetje geboren is, dus daar heb ik dit kaartje voor gemaakt. Ik vind deze stempelset echt super voor geboortekaartjes!



Je kunt je nog aanmelden voor de papier en lint shares, zie mijn pagina/tabblad "shares" bovenaan.

Wat ik hier ook nog eens wil melden is dat ik nog steeds plek heb in mijn online stampclub.
Wat houdt dat in????

Je gaat 8 maanden meedoen met de stampclub en daarbij bestel je elke maand voor (minimaal) 25 euro aan Stampin'Up! produkten. Eenmaal in die acht maanden ben jij de "hostess" wat inhoudt dat de hostess credits voor jou zijn! Jij mag dan voor (minimaal) 30 euro aan gratis produkten uitzoeken!
Met het ingaan van de nieuwe catalogus is dat misschien een leuke manier om te sparen voor nieuwe produkten zodat je ze niet in één keer hoeft te kopen. Heb je hier belangstelling voor? Laat het me weten!! De volgorde van aanmelding bepaald in welke maand jij de hostess bent!

Verder heeft Stampin'Up! weer een nieuwe set uitgebracht in de serie "The Best Of" 

En dat is deze maand de serie Best of Butterflies! Je kunt deze set bestellen voor 17,95 euro.

Best of Butterflies

Dit was het weer voor vandaag. Bedankt voor het kijken!
Lieve groetjes en:


6 opmerkingen:

  1. Erg mooi kaartje. Dit is een stempelset die nog zeker op mijn verlanglijstje staat. Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook en gebruik hem erg veel. Jouw kaart is erg mooi!
    Freubelgroetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een mooie stempel Erna. Schitterend. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel erg leuk kaartje ! mooi en geslaagd
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart! Super gestempeld!
    Grts.!neke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!