Pagina's

donderdag 25 juli 2013

Hoi hoi!

Het is weer donderdag en het is twee weken geleden dat er een SU-per challenge was. Dat betekent dat er weer een nieuwe uitdaging voor je klaar staat! En dat is deze week de one-layer-card!
Een kaart zonder laagjes dus. Dat wordt je fantasie gebruiken en lekker met inkt spelen. Ik ben heel benieuwd waar jullie mee komen. 

Mijn kaartje is gemaakt door met een stansje een vorm te maken in een geel plakpapiertje (hoe heten die dingen officieel...)
Dat heb ik op een witte kaart geplakt en daarna heb ik het open vak gesponst met de kleur pistachio pudding. Toen wat elementjes gestempeld met de set Gorgeous Grunge, een tekst er op en het gele plakkertje verwijderd. Nog wat stipjes gestempeld met Baked Brown Sugar en een lintje er op geniet.

Paper: Whisper White
Ink: Baked Brown Sugar, Pistachio Pudding
Stamps: Gorgeous Grunge, Yippee-Skippee
Acc: ribbon, Deco Labels Collection Framelits

Ga eens kijken op ons challengblog en doe lekker mee met de uitdaging! 

Voor nu, bedankt voor het kijken, lieve groetjes en:


4 opmerkingen:

  1. een hele mooie, geslaagde kaart !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna,

    Post-it Notes, zo noemen we dat, maar soms kan je er niet opkomen.
    Maar we snappen het wel.
    Dat simpel..toch zo mooi kan zijn, prachtig.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!