Pagina's

woensdag 10 juli 2013

Lekker gefreubeld!

Na een drukke tijd kon ik nu eindelijk weer eens gaan zitten en een paar challenges uitzoeken om gewoon lekker zelf te freubelen. Ik ben druk geweest met mijn Open Huis, gisteravond had ik de tweede groep die de workshop Mini Album kwam doen en komende zaterdag heb ik nog een party. Genoeg voor te bereiden dus. Maar aangezien ik dat gisteren allemaal afgerond heb, kon ik nu met mijn nieuwe spulletjes aan de gang. 

Want ik heb vorige week een bestelling gedaan uit de nieuwe catalogus en oooo, daar zitten zoveel leuke dingen bij!! Ik heb voor nu drie nieuwe stempelsets gepakt. 

Dit is mijn kaartje geworden (klik!):


Aparte kleurencombinatie he? Hij komt van de uitdaging van het CQC blog! Ik vond het wel een hele uitdaging om hier iets mee te doen. Het zijn kleuren die ik zelf niet gauw zou gebruiken. Maar toch ben ik best tevreden over mijn kaartje :-)) 

De grote bloem is gestempeld met "Regarding Dahlia's". In eerste instantie geen setje die je snel kiest (wat mij betreft) maar naarmate ik hem vaker zag dacht ik hee, daar kan ik toch wel wat leuks mee! Dus ik ben blij dat ik hem besteld heb. Vervolgens zag ik het setje met superleuke tekstjes "Yippee-Skippee" En ik wist gelijk dat ik die wilde hebben! Kijk maar eens wat een leuke tekstjes er nog meer bij staan (klik op het plaatje voor een vergroting!): 


En de derde set is de set "Gorgeous Grunge" een set waar ik niet op kon wachten (insiders weten nu waar ik het over heb, hahaha)

Nou, tot slot de kleurencombi, die komt hier vandaan:


De sketch van het kaartje vond ik op Crazy for Caz:


De lijn op de achtergrond is gemaakt met washi tape! Leuk spul is dat! Je kunt het scheuren en het plakt heel makkelijk op!

Nou, dat was het voor vandaag, bedankt voor het kijken!

Oja, mocht je nog willen bestellen deze of volgende maand? In Juli en Augustus betaal je bij mij geen verzendkosten! Mail me gerust!

Voor nu, lieve groetjes en:


11 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, zeker een mooie kleuren combi!
    Groetjes !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een geslaagd kaartje weer, mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Erna, mooie uitwerking van de schets, prachtige afbeelding en super tekst! Bedankt voor het meedoen met CFC, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja washitape is zo leuk om mee te werken. Je hebt er een leuk kaartje mee gemaakt. Bedankt voor je deelname aan CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaartje! En de gorgeous grunge set is hier inmiddels ook veruit favoriet. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card, Erna! Thanks for sharing your card with us at the colourQ.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Erna,
    heel mooi kaartje! En binnenkort zie ik je ook bij Sandra. Ben benieuwd....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. JE kaartje is heel mooi geworden en die nieuwe stempelsets zijn geweldig!! Erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love this...how perfect to use the washi tape for your summery yellow embellishment! So glad you shared this with us at the CQC!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart en die tape is erg mooi. Staat dan ook al erg lang op mijn verlanglijstje. Bedankt voor je deelname bij Crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful, great combination of challenges too. Hugs Bev x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!