Pagina's

maandag 15 juli 2013

Lift Challenge

Hoi hoi allemaal!

Wat een heerlijk weer hebben we he! Genieten jullie er ook zo van??
Tóch heb ik me nog even terug getrokken in mijn hobbyruimte om wat te freubelen. Ik heb zoveel nieuwe leuke dingen waar ik wat mee wil doen! Ik heb de Lift Challenge genomen als uitdaging.

Een aantal jaren geleden was er de In Color "blushing bride". Wow! Wat vond ik dat een mooie kleur en wat vond ik het jammer dat ie er uit ging! Maar hij is terug!!! Echt helemaal te gek!
Ik heb dan ook deze kleur gebruikt voor dit kaartje. 
Eerst heb ik met het nieuwe "vlinderwiel" de achtergrond vlinders gestempeld. Daarna heb ik met een ander "wheel" (travel journal) over de vlinders heen gestempeld en tot slot met een stempel uit de set "gorgeous grunge" de schuine streepjes daarboven. 

De witte cirkel is met puntjes geëmbost, gemat op een a 3/4" blushing bride cirkel en dat weer op een rondje uit de delicate doilies sizzlits geplakt. Nog twee vlindertjes uit de "papillon potpourri", een tekstje en wat touw om het af te maken. (Ik ben gek op dat touw de laatste tijd.... :-)))

Het design papiertje op de achtergrond is van de color collection designer paper stack (P.152 catalogus)

En dan nu mijn kaartje:

Paper: Whisper White, Blushing Bride, Crumb Cake, Color Collection DSP
Ink: Blushing Bride, Crumb Cake
Stamps: Papillon Potpourri, Travel Journal Wheel, Gorgeous Grunge, A Dozen Thoughts, Butterfly Collection Wheel
Acc: Linen Thread, Delicate Doilies Sizzlits, circle punches

Ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik, haha.

Nu ga ik weer gauw buiten zitten! Tot de volgende keer en:


14 opmerkingen:

  1. Waanzinnig leuke kaart weer. Dat touwtje is ook mijn favoriet op het moment.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem zeker heel erg leuk! Wat gaaf dat je twee wheel stempels over elkaar gebruikt hebt. Echt heel erg gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart! Het vlinderwheel staat nog op mijn lijstje, ik twijfelde. Maar weet het nu zeker:). Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Erna,
    hij is inderdaad erg mooi! Deze liftuitdaging is echt super vind ik. Jouw uitwerking is prachtig...heel mooie kleur.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een mooie kaart. En zeker schitterende kleuren. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem helemaal leuk geworden zo'n kleur kaart had je voor mij ook gemaakt groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een "wow" kaart, heel mooi. Toch erg leuk die achtergrond van vlinders.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou nee ik vind hem niet zo leuk als jij, sterker nog ik vind hem nog veeeeeeeeeel leuker!! Ohoh wat een prachtige kaart, een hele mooie kleur. Ik zat te kijken in de catalogus, er zijn ook van die mini inkt pads, heb jij die ook, dat ik aankomende keer kan kijken of het wat is?
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem super leuk Erna, heel mooi! Wat mooi met die vlindertjes en SU materiaal leent zich uitstekend voor deze liftkaart. Alles combineert zo mooi bij elkaar. Leuk dat je weer meedoet en geniet van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heeerlijk dat weer, en of we genieten!! Ook van jouw lift! Mooi! de kleur vond ik ook zo mooi, en heb deze dus al besteld, mooie toevoeging op het roze wat ik had!
    Ik vind je lift super gedaan, en wil je bedanken voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooie kaart, deze kleuren , de vlindertjes, kortom een prachtige lift! Leuk dat je meedoet, Erna!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!