Pagina's

maandag 8 juli 2013

Open Huis en workshop kaartje

Goedemorgen! 

Afgelopen zaterdag hield ik Open Huis, ik verkocht veel van mijn "retired" Stampin'Up! spullen.
Dat zijn spullen die niet meer in de huidige catalogus staan en die ik zelf dus weinig tot niet meer zal gebruiken maar die zeker nog heel geschikt zijn om mee te werken.

Het was een gezellige drukte, voor dat iedereen kwam heb een foto gemaakt van de spulletjes die ik te koop had:



Ook bood ik twee keer een workshop aan, de deelnemers maakten twee kaartjes, één daarvan hebben jullie al eens gezien op mijn blog dat was deze:


En het andere kaartje dat gemaakt kon worden was deze:


Waarbij bij beide kaartjes gebruik gemaakt werd van nieuwe spulletjes van SU!

Hieronder nog een kleine impressie van de deelnemers:



Ik vond het een hele geslaagde dag en zeker voor herhaling vatbaar!
Ik heb nog wel spullen over maar ik ga eens rustig nadenken wat ik daar mee ga doen.

Voor nu zeg ik, geniet van het mooie weer, lieve groetjes en:


7 opmerkingen:

  1. Ziet er uit als een heel gezellige geslaagde dag.
    Ik kan nu beter afstand doen van mijn "retired" SU spullen dan vroeger. Ik ben ook al heel wat kwijt.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes heb je bedacht voor de workshop.
    En mooie spulletjes bood je te koop aan.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel gezellig uit .
    en de kaartje zijn ook weer erg leuk .
    jammer dat het voor mij te ver was.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaartjes. Jammer dat ik verstek moest laten gaan. Kunnen we dinsdag ook nog ien wat over is?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaartjes hebben jullie gemaakt. Jammer dat ik er niet bij kan zijn... Mocht je nog wat lint over hebben, ben ik wel geinteresseerd! Kijk maar of je dat nog wil verkopen. Je kunt altijd nog een pagina op je blog aanmaken en anders evt. Marktplaats :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Miriam, als je me even een mailtje stuurt kan ik je helpen aan lint. Ik kan jouw mailadres niet vinden :-( groetjes, Erna

      Verwijderen
  6. Erna, wat een gaaf kaartje met die honeycomb embossing folder en de six sided sampler, prachtig! Ik zit helemaal op de foto te kijken welke stempels je allemaal weg deed hihi ;) Het ziet eruit als een geslaagde dag xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!