Pagina's

woensdag 24 juli 2013

Party bij Sandra

Hoi hoi!

Gisteravond gaf ik een party bij Sandra. Sandra had een goede dag uitgekozen (lekker warm!) Maar we hebben ons prima vermaakt!
Voor de gasten had ik een kleinigheidje gemaakt in de nieuwe In Color kleuren:


Ik heb hiervoor het nieuwe In Color Collection Paper Stack DSP gebruikt. De doosjes zijn dichtgeknooopt met het nieuwe In Color Ribbon. 

Ik vroeg vorige week aan Sandra wat haar lievelingskleuren zijn en ze vertelde me dat dat Pool Party en Island Indigo zijn. Dus heb ik een kaartje bedacht waar die kleuren in verwerkt zitten. En dat kaartje hebben we gemaakt.


Het lint is Soft Suede en de basiskaart is Naturals White. De stempelset die gebruikt is heet "Chalk Talk" en daar horen ook bijpassende framelits bij zodat je dat mooie randje netjes kan stansen. 

De Pool Party laag is Core'dinations cardstock (nu van alle kleuren verkrijgbaar!) en dat hebben we met een embossingfolder door de Big Shot gehaald en daarna licht opgeschuurd met het Sanding Block. Dat geeft een leuk effect.

Bedankt voor het kijken en graag tot morgen! 
Lieve groetjes en:


5 opmerkingen:

  1. Hoi Erna,
    de doosjes zijn stuk voor stuk ontzettend leuk en mooi. Het was gezellig en leerzaam en ik ben weer onder de indruk van alle mooie spullen van SU.
    De kaart viel hier thuis ook in de smaak!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er allemaal weer gezellig uit. Wat een prachtige kleuren zijn dat toch. Als het buiten zo warm is, is binnen lekker fröbelen echt geen straf ha ha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf idee om zo een kaartje te maken. Ook die doosjes zijn erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was superleuk en mega gezellig, ondanks de warmte... Hahaha!
    Ik heb er echt van genoten en weer hele leuke ideeën opgedaan!
    Thanks, Erna! Je bent een schat!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!