Pagina's

donderdag 11 juli 2013

SU-per Challenges #11 Sketch!

Goedemorgen!!

Het is weer tijd voor een nieuwe uitdaging op het blog van de SU-per challenges! Deze keer een sketch, dus daar kun je alle kanten mee op. Ik heb ook voor deze kaart nieuwe spulletjes gebruikt. De tag is gestempeld met de set "Chalk Talk" en daar horen ook bijpassende framelits bij, zo makkelijk! Ik heb mezelf de Magnetic Plate voor de Big Shot kado gedaan, wat een superding! Hieronder plaats ik nog een filmpje, moet je maar eens kijken hoe makkelijk dat gaat!

Maar eerst mijn kaartje:

Paper: Naturals White, Paper Stack Naturals, Strawberry Slush
Ink: Soft Suede, Baked Brown Sugar, Strawberry Slush
Stamps: Gorgeous Grunge, Chalk Talk
Acc: Chalk Talk framelits, Cotton Ribbon

Op de achtergrond heb ik wat streepjes en stipjes gestempeld met de set Gorgeous Grunge, dezelfde set waar ik het gisteren ook al over had. Het design papier is ook nieuw en zit in een blok met allemaal kleuren uit één serie.

Ik zou zeggen ga ook even kijken op het blog van SU-per Challenges om te kijken wat de rest van het team gemaakt heeft met deze sketch! En pak daarna je eigen spullen en doe lekker mee! 
Tot SU-pers!!

Dan nu nog even dat filmpje van die magnetic plate:




Handig ding he??

Bedankt weer voor het kijken, lieve groetjes en:



5 opmerkingen:

  1. Nou door dit filmpje staat die Magnetic plate ook op mn verlanglijstje, je wordt bedankt Erna!!!

    Verder een stoere kaart, ik vind de achtergrond stempels helemaal fantastisch

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje. Het effect van de achtergrond is super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje. Erg leuk gedaan. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een handig ding en nu al onmisbaar!
    En laat die prachtige kaart nu in mijn bus liggen van de week. THANKSIE!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!