Pagina's

zondag 28 juli 2013

Verjaardagskaartje

Hoi hoi!

Het is alweer eind juli, wat gaat de tijd toch snel! Gisteren heb ik een kaartje gemaakt met het leuke designpapier "Gingham Garden". Wat een vrolijke kleurtjes! Ik heb daarbij de sketch van Freshly Made Sketches gebruikt. Ook heb ik de challenge van Cards en Scrap gebruikt, daar is het thema "In de tuin". En met al die vrolijke bloemen en het vlindertje vind ik dat best wel passen, toch?

Ik zal niet zeggen voor wie dit kaartje is... dat vind "ze" vast niet leuk, haha.
Maar het gaat binnenkort verstuurd worden.

Dit is mijn kaartje:


De strik heb ik gemaakt met het mooie Chevron ribbon. Wil jij dat lint ook graag hebben maar je wilt niet van alle kleuren een hele rol? Je kunt bij mij van elke kleur één meter krijgen via de Chevron Share. Voor € 14,99 inclusief verzendkosten krijg je 12 meter van dit prachtige lint.


Stuur mij een mailtje als je dit graag wilt! Zolang de voorraad strekt :-)

Voor nu bedankt voor het kijken, lieve groetjes en:


13 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kaartje is dit geworden, zodra ik thuis ben zal ik ook even een kijkje nemen naar dit DSP ziet er erg gaaf uit xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pláátje, Erna!
    Vooral het designpapier... ;-)
    Hahaha!
    Zonder gekheid, vind je kaart prachtig en heerlijk vrolijk!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Erna, ik vind hem prachtig, mooie kleuren ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een leuk, fleurig kaartje heb je daar ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a wonderful card Love your DSP choice and that fabulous ribbon! Glad to see you this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi kaartje! En ach, die leeftijd is toch helemaal niet erg. "Ze" mag blij zijn dat "ze" die leeftijd bereikt heeft :) geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, leuke kaart, dat is lekker vrolijk jarig zijn zo. Ik weet dat de kaart niet voor mij is, ben er al jaren voorbij....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart! Ben gék op dit papier!! Doei doei! Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke fleurige en vrolijke kaart!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje, lekker strak, daar houd ik wel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Erna,

    Super leuk en vrolijk kaartje.
    En de leeftijd is toch prachtig, dat haalt niet iedereen.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is so pretty! I love that blue bow! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart hoor! Je inzending voor Cards & Scrap past prima binnen het thema. Bedankt voor je deelname.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!