Pagina's

zaterdag 20 juli 2013

Wat doe je op een vrije zaterdagmiddag.....?

Hoi hoi!

Ik heb vandaag een hele dag zonder afspraken! Dat komt niet zo heel vaak voor op zaterdag, dus ik geniet er van! En dan ga je eens wat surfen en dan kom je een leuke challenge tegen.... Zo kwam ik de nieuwe challenge van Crazy for Cas tegen, waarin je een oude challenge uit 2012 moet zoeken en daar wat mee maken. Ik vond de challenge "regenboogkleuren" en besloot daar iets mee te doen. Ik heb de "six sided stampset" erbij gepakt en in regenboogkleuren een patroontje gestempeld. Vervolgens een tekst uit de set "Happy Day" (leuke teksten staan daar in!) en wat glimmertjes erbij. 
Linksboven en rechtsonder het hoekje afgerond en op een witte basiskaart geplakt.
Aangezien de uitdaging bij EHI "alles mag" is, wil ik mijn kaartje ook daar mee laten doen aan de challenge. 

Dit is het resultaat:


Ik zag ook weer een nieuwe volger, welkom!! Leuk dat je me wilt gaan volgen!

Voor nu wens ik jullie een goed weekend verder, bedankt voor het kijken!
Lieve groetjes en:


10 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje. Ik heb net gisteren deze stempelset binnen gekregen en dan is dit wel een mooi inspiratiekaartje. Groetjes en fijn weekend, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna, wat ben jij snel! Superleuk is je kaart geworden! De glimmertjes maken 'm af!

    Fijn weekend, groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Erna.
    Ook dit is een leuke stempel set.
    Kan natuurlijk ook met dessin papiertjes, en stans mallen.
    Ik heb wel de embossingmal Hexagon.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gedaan! Onvoorstelbaar wat een hoop verschillende creaties er toch mogelijk zijn he met 1 challenge opdracht. En ook hoeveel verschillende creaties er gemaakt worden met 1 stempelset. Die hexagonset heb ik ook, hij is zo leuk. Bedankt voor je (snelle) deelname bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend is tie!! Super kaartje. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart in regenboog kleuren! Heel leuk gedaan. Niet te ingewikkeld en een heel mooi effect!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook al zo mooi Erna!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart. Leuk dat je mee doet met de challenge bij EHI.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart zeg leuk gedaan hoor. Bedankt voor je deelname aan crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke uitvoering van het regenboog thema Erna! Bedankt voor je deelname aan Crazy for CAS.
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!