Pagina's

zaterdag 6 juli 2013

Winnares Bloghop!

Hoi allemaal!!

De winnares van de bloghop op mijn blog is bekend! De winnares krijgt een nieuwe Stampin'Up! catalogus thuisgestuurd!! 


Iedereen bedankt voor het volgen van onze bloghop van de SU-per challenges!!

En dan nu de winnaar, dat is.....


Joke Mulder!! 


Joke van harte gefeliciteerd!! De catalogus komt zo snel mogelijk naar je toe!!

Morgen ben ik er weer met een kaartje, en wat foto's van mijn Open Huis dat ik vandaag had.

Lieve groetjes en:


1 opmerking:

  1. Dank je wel voor de kans om te winnen ik vond het erg leuk om een beetje heen en weer te bloghoppen dat ga ik zeker vaker doen.
    Bedankt Stampin up en jij natuurlijk Erna
    Groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!