Pagina's

zaterdag 13 juli 2013

Workshop Tasje

Vanmiddag was ik bij Monique om een workshop te geven. Monique heeft mij gevonden via internet en blijkt nog best dicht bij mij te wonen! We kenden elkaar dus niet, maar het was een hele gezellige middag! En Monique gaf aan dat ze graag een tasje wilde maken. Dus heb ik wat rondgeneusd op internet en vond bij Janneke  dit tasje. Het basispatroon komt bij Michelle  vandaan. Het is gemaakt van 1 A4 papier. Dat heb ik gepimpt met de six sided  stempelset en een tekstje uit de set Four You. 


Ik ontdekte afgelopen week dat het vlindertje uit de kleine vlinderpons precies in deze vorm past. Daarom heb ik uit één gestempelde "hexagon" het vlindertje geponst.
De voor- en achterkant zijn ook nog geëmbost met de hexagon embossingfolder wat niet heel erg duidelijk is op de foto helaas...

Wat ook leuk was is dat we heerlijk buiten gezeten hebben! Het was prachtig weer!

Ik wens jullie een goed weekend toe. En als je al toe bent aan vakantie een hele fijne tijd!
Lieve groetjes en:


11 opmerkingen:

  1. Prachtig tasje, Erna! Heerlijk crea ben je toch ook!
    :-D

    Liefs, San

    p.s. welke kleuren heb je hier gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk geworden, en wat fijn dat je lekker buiten hebt kunnen zitten groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat blijf jij goed produceren met dit weer ! mooi resultaat, mag er zeker en vast wezen,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk tasje is dit geworden! Mooie kleuren zo samen. Dat zal een hele leuke workshop geweest zijn!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf tasje is dit geworden. Ik heb ook even het blog van Janneke gekeken, mooie blog heeft ze. Heb jij misschien een tutorial voor mij? Kon het bij Janneke ook niet vinden. Zou hem graag zelf een keer maken!
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Miriam, als jij mij even mailt kan ik je verder helpen! Groetjes, Erna

      Verwijderen
  6. Leuke kleuren gecombineerd. En natuurlijk is het tasje geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat gaaf weer Erna, misschien een leuk idee voor een komende demo-get-together?

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!