Pagina's

dinsdag 27 augustus 2013

Alles mag?

Ja, dat is de uitdaging bij de Dutch Card Lovers. Alles mag! Nou dat is makkelijk!
Ik had toevallig nog een kleine explosie box die ik voor mijn vakantie gemaakt had. Al heel lang wilde ik dat eens uitproberen. En omdat ik het nog nooit eerder had gemaakt heb ik hem eerst in het klein gemaakt. De bloem bovenop heb ik geleerd van Anca, die het op haar swap in Almere gemaakt had.
Hij is gemaakt van 8 uitgeponste bloemen van het "opvulpapier" dat Stampin'Up! in haar dozen stopt bij een bestelling. Het is al gerecycled papier, maar nu dubbel gerecycled! Grappig he.

Hebben jullie wel eens een explosion box gemaakt? En hoe vond je dat? Ik vond het leuk om te doen! Op Youtube kun je diverse tutorials vinden hoe je dit maakt. 

Dit is hem geworden:


Zo valt hij open:


op de kleine kaartjes staat ook nog tekst:


Als je op de foto klikt verschijnt hij groter in je scherm!

Bedankt voor het kijken, lieve groetjes en:


10 opmerkingen:

  1. Hoi Erna,
    Heel erg leuk zo'n explosie doosje, wil ik graag een keer maken.
    En die bloemen vind ik ook erg gaaf. Heb ze zelf al in het heel klein gemaakt van filterpapier, maar ben even benieuwd welke pons je hiervoor gebruikt hebt. Of doe je binnenkort een leuke workshop?....;-)
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is super gaaf Erna, doet me denken aan een workshop ooit bij jou. Wel tof dat je er ook een doosje van kan maken :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf gedaan Erna. :) Het is voor mij ook alweer lang geleden dat ik hem gemaakt hebt. Bedankt voor het meedoen emt de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is inderdaad heel erg leuk. Verrassend wat eruit komt.
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan Erna! En super dat hij mee mag doen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf en erg mooi gemaakt. Absoluut een aanrader om te onthouden, dankjewel voor inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohw! Ik schrok al: een explosiebox?? klinkt als een bom. Maar nu ik verder kijk zie ik het! Enig gemaakt Erna!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastische box Erna! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave box zeg en mooie kleurencombo. Leuk dat je meedoet bij dcl.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!