Pagina's

maandag 26 augustus 2013

CQC Challenge

Hoi hoi!

Gisteren zag ik een gave kleuren challenge op het CQC blog! Ik hou erg van Island Indigo, en de combinatie met de andere kleuren vind ik erg mooi! Ik heb met de verschillende kleurtjes willekeurig cijfers gestempeld. Daarbij ging er iets mis, haha, dat herkennen jullie vast wel! Een vlekje inkt op het witte gedeelte. Dus dan maar iets verzinnen om dat vlekje te verbergen en dat heb ik gedaan dmv de kleine tag. De basiskaart heb ik nog gestempeld met de achtergrondstempel "Dictionary". Wat een leuke stempel is dat! 

Dit is mijn kaartje: 


En dit is de kleurenchallenge van CQC:


Bedankt voor het kijken, lieve groetjes en:


6 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart, en je foutje niets meer van te zien, door de goede oplossing, het hoort gewoon zo te zijn.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha,ha, Erna, dat ken ik maar al te goed!
    Maar leuke oplossing ook weer.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, erg mooie kaart weer! Enne... dat herken ik wel, dat er iets fout gaat. Ik ben er goed in om dat bij vrijwel elk project te doen... hmmmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke kaart!
    Freubelgroetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erna,
    Heel mooi kaartje, geen foutje op te zien.
    Prachtige kleuren en Ja, welke stempel is niet leuk van StampinUp.
    Ook je vorige post is grappig, ben ook bezig geweest met het snijden van driehoekjes, leuke techniek.
    Bedankt voor de link.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fun card, Erna, love the book print background! thanks for sharing your card with us at the colourQ.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!