Pagina's

vrijdag 23 augustus 2013

Eerste kaartje(s) na de vakantie...

Hoi hoi!

Vandaag ben ik weer begonnen met freubelen.... Ik had een paar kaartjes nodig voor wat minder leuke gelegenheden en ik was wat aan het surfen waarbij ik een leuke techniek tegen kwam.
Het blijkt ook nog eens een snelle techniek te zijn ;-)
Je maakt gebruik van markers, waarmee je met verschillende kleuren losjes over het papier kleurt.
Daarop stempel je dan met een donkere inkt je afdruk. 
Ik heb gelijk maar drie kaartjes gemaakt en ik ga deze techniek nog wel vaker gebruiken, dat weet ik nu al!

Dit is het geworden:


De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Smoky Slate, Pool Party en Soft Sky

Ik heb nog een kaartje gemaakt, maar die krijgen jullie morgen te zien.

Voor nu, lieve groetjes en bedankt voor je bezoek!


5 opmerkingen:

  1. Leuk die snelle kaarten, en een super mooi effect! Ik ga het ontouden! Mooie vakantie foto van je gezinnetje, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave techniek! Erg mooi gemaakt. De foto's uit je vorige blogbericht zijn ook erg gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartje Erna. Leuke techniek. Goed begin zo weer na de vakantie.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke techniek Erna. Moet zo nog even n label maken en dit kan ik meteen toepassen!
    Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaartjes!!!!
    Fijne vakantie gehad ?
    Zelf ben ik ook weer thuis beland !
    Ook fijn !

    grts !neke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!