Pagina's

zaterdag 24 augustus 2013

EHI Challenge

Goedemorgen!

Gisteren beloofde ik jullie vandaag weer een kaartje te laten zien. Ik zag gisteren de challenge bij EHI en ik dacht, die kan ik wel combineren met een techniek die ik onlangs heb gezien.
De techniek bestaat uit het snijden van rechthoekjes uit design papier, die je vervolgens van linksboven naar rechtsonder doormidden snijdt. Je legt de papiertjes vervolgens op een vierkant, rechthoek of, zoals ik vandaag, op een cirkel. Waarbij je dan een leuk patroon krijgt.

Dit is mijn kaartje geworden:


De sketch die ik gebruikt heb van het EHI blog is deze:


Wil je meer voorbeelden zien met deze techniek of een filmpje om te zien hoe het in de praktijk werkt? Klik dan HIER.

Bedankt voor je bezoek en graag tot de volgende keer! 
Lieve groetjes en:


7 opmerkingen:

  1. Wat leuk om een cirkel te gebruiken. Weer een heel ander effect. Ik vind het een hele mooie kaart.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi vind ik dit! Sprong direct bij mij in het oog!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Erna.En meteen een idee voor mij.
    Ik moet ook nog een paar kaartjes maken en heb momenteel geen inspiratie
    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf, dat ga ik ook een keertje maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk effect, mooi papier en de bling bling maakt het helamaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Erna,
    wat ziet dit er mooi uit in een cirkel. Heb het zelf ook eens gedaan met een zon....geeft ok een prachtig effect!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge van EHI!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Erna.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!