Pagina's

donderdag 29 augustus 2013

Nieuwe mini catalogus!! (én mooie aanbieding!!)

Goedemorgen allemaal!!

Vandaag gaat de nieuwe mini herfst/winter catalogus van start en kun je je bestelling aan mij doorgeven! Ik heb de link in de zijkant van mijn blog geplaatst. Als je op de afbeelding daar klikt opent de digitale versie van deze catalogus.


Er staan weer heel veel leuke dingen in, zowel voor de herfst, halloween, kerst. Genoeg om uit te kiezen. Ik heb een klein voorbeeldje gemaakt met een designpapier blokje "Winter Frost" (pag.29). 
Dit papierblokje is kaartformaat groot en heeft vier designs. Dit papier is er ook in 12"x12" formaat met nog meer prachtige designs. Dan heet het "Winter Frost Designer Series Paper" (ook pag. 29). 

Ik heb dit kadootje gemaakt naar aanleiding van een blogpost van Becky Roberts (je vind haar post HIER) Ik vond het zo'n leuk idee. Het is een stukje designpapier dat aan de onderkant dubbel gevouwen is en dan in de Tag Framelit gelegd is. Je kunt op deze manier een soort zakje maken.
Daar in heb ik een mini rittersport gestopt. En het kadootje is inmiddels onderweg naar iemand.


Ook heb ik een stukje Silver Ribbon gebruikt, dat ook in de nieuwe catalogus staat.

Deze mini catalogus loopt náást de grote jaarlijkse catalogus en de artikelen uit deze mini zijn te bestellen tot 1 februari 2014!

Naast de nieuwe artikelen zijn er een aantal kerst stempels en ponsjes uit de mini catalogus van afgelopen jaar, die nog steeds te bestellen zijn. Deze artikelen (zie hieronder, klik op het plaatje voor een vergroting!) zijn te bestellen tot 1 januari 2014.




Dan nóg een leuke aanbieding: Vanaf nu tot 30 september kun je de Butterfly Bundle bestellen met 15% korting!! Dat is de stempelset Papillion Potpourri met de Bitty Butterfly Pons!
Hoe gaaf is dat?? Klik op de afbeelding links op mijn blog (of hieronder) en je kunt zien waar het om gaat en wat de prijs is voor de set op hout of clear.



Nou, weer genoeg nieuws voor vandaag! Heb je vragen, of wil je gelijk bestellen? Wil je misschien producten eerst zien? Neem contact met mij op en ik help je graag!!

Lieve groetjes,


1 opmerking:

  1. Hoi Erna,

    Dit is ook weer een leuk idee en leuk om weg te geven.
    Mooi papieren de catalogus is ook prachtig.
    Hoewel ik niks met Halloween en zo heb.
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog en de stempelset Horse Frontier is echt heel erg leuk, voor zowel meisjes als jongens.
    En een paard blijft een paard en er zijn altijd paardenliefhebbers in de familie.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!