Pagina's

woensdag 28 augustus 2013

Restjes....

Hoi allemaal!

Ik had nog wat restjes liggen van het kaartje dat ik vorige week gemaakt had. (Zie HIER).
Aangezien dit grijs met geel was ben ik een beetje gaan spelen met deze restjes en uiteindelijk kwam er dit kaartje uit. Grappig, om zonder sketch, met wat papiertjes dan uiteindelijk op een kaartje te komen. Tijdens het werken komen dan de ideeën vanzelf. De basiskaart heb ik ook nog licht gestempeld met een tekstje uit de set "notable notions". De letters heb ik ook uit chipboard gestanst waardoor ze wat dikker geworden zijn. Met de Big Shot kun je ook door Chipboard stansen en door nog veel meer dingen. Daarom ben ik zo dol op mijn Big Shot! :-)

Dit is het kaartje geworden:


Geen Challenge dus deze keer, maar ach, dat komt wel weer!

Bedankt voor jullie bezoek, lieve groetjes en:


6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, lekker eenvoudig!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg leuk. De kleuren bij elkaar. Vind ik ook zo leuk. Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Erna en zo zie je maar weer wat voor prachtigs je met restjes kan maken, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje geworden weer, gaaf gedaan! Kleuren zijn echt super bij elkaar... en ach, een kaartje zonder challenge is ook wel eens leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maakt niet uit of je aan een challenge mee doet of niet, je laat ons mee genieten van een super mooi kaartje wat je hebt gemaakt, super!! Mooie combi van kleuren. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Wat maak je toch veel moois, Erna! Heerlijk altijd om bij jou rond te neuzen op je blog!! Zelfs een kaart van restjes is een echt beauty!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!