Pagina's

donderdag 1 augustus 2013

Stampin'Up! Nieuws

Hoi hoi,

Vandaag geen kaartje, maar nieuws dat te melden is vanuit Stampin'Up!

Allereerst is er deze maand (1 - 31 augustus) een leuke design papier aktie!
Koop je drie pakketten designpapier, dan krijg je de vierde gratis! (Designer Series Paper Stacks and Specialty Designer Series Papers niet inbegrepen). Dus mocht je nog designpapier willen bestellen? Dan kan dat deze maand extra voordelig! 


Dan is er deze maand ook weer een nieuwe set "Best off" uitgekomen en deze maand is dat The Best Off Shelli. Wat natuurlijk slaat op Shelli Gardner, de oprichtster van Stampin'Up! Verkrijgbaar tot maart 2014. 


En dan het laatste nieuwtje: ondanks de zomerse temperaturen buiten is er bij Stampin'Up! al weer hard gewerkt aan de herfst/winter catalogus. Als demonstratrices kunnen wij een maand eerder bestellen dan dat de klanten dat kunnen. Zodat wij vast gelegenheid hebben projecten te maken met nieuwe spullen. Ik heb deze catalogus al in huis en er staan leuke dingen in! Voor jullie dus nog niet beschikbaar maar, je kunt al wel aangeven of je een catalogus wilt ontvangen van mij. Stuur me even een mailtje en ik ga er één voor je opzij leggen! De catalogus gaat 29 augustus officieel in en ik ga proberen om hem uiterlijk op die datum bij jou te bezorgen. Doe je ook een bestelling deze maand, dan krijg je hem er gratis bij! Geef je bestelling dan wel uiterlijk 24 augustus door!

Nou, weer genoeg leuke dingen dacht ik zo?

Geniet van het zomerse weer en bedankt voor je bezoekje aan mijn blog!


Lieve groetjes en:


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!